  • Data: 2012-01-02 23:19:58
    Temat: Re: znowu pijany skurwysyn
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 02 Jan 2012 21:41:49 +0100, ToMasz napisał(a):
    > Dyskusja odjechała na boczny tor. Moim zamysłem jest pokazanie szanownym
    > czytelnikom, że wszyscy płacimy za błędy _INNYCH_ kierowców. Wszyscy -
    > wiec każdy po troszku. W systemie "każdy po troszku" świetnie ukrywa się
    > tabun leni którym też troszeczkę nakapie do portfela.

    no wiesz - jedni placa za innych, a za innych placa wszyscy :-)

    Niestety - samochod narzedzie niebezpieczne, trzeba sie ubezpieczyc.
    Na szczescie nieszczescia sa rzadkie, wiec skladka niewielka.

    > Gdy zaczynamy dyskutować o NFZ, bezrobociu - sprawa wydaje się niemal
    > beznadziejna. Do rozpaczy mnie doprowadza socjalistyczne podejście kilku
    > kolegów - krótko - i opieka zdrowotna i "dawanie" pracy - to jest
    > _biznes_ i on musi się opłacać. Tu też _konieczne_ jest zróżnicowanie
    > stawek w zależności od pewnych czynników a przede wszystkim oderwanie od
    > państwowości.

    Czy mi sie wydaje czy po latach ubezpieczen prywatnych Amerykanie
    zaglosowali na Obame ?

    > JEdnak jeśli chodzi o OC+AC to przecież prywatne firmy! Wystarczy
    > stworzyć odpowiednie uwarunkowania prawne a reszta się "urodzi" sama.
    > Niestety, ani Kaczyńskiemu, ani Tuskowi, ani Palikotowi i nawet
    > Rydzykowi na tym nie zależy. Wam również nie? No to płaćcie i dalej
    > narzekajcie że inni mają lepiej.

    Jesli chodzi o AC to jest przeciez wolnosc ... i urodzilo sie to co sie
    urodzilo.

    Co do OC to koledzy wyciagneli argumenty.

    J.