  • Data: 2012-01-02 18:11:49
    Temat: Re: znowu pijany skurwysyn
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hello ToMasz,
    >
    > Sunday, January 1, 2012, 7:38:43 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A potrafisz wyzyć za 500PLN? I miec jeszcze siłę do jakiejkolwiek
    > pracy?
    nie. Ale jakoś mnie tak rodzice wychowali abym pracował wydajnie, a nie
    na godziny. Tak więc najpierw długo się uczyłem, a teraz pracuje za
    trochę więcej niż minimalna pensja. Natomiast jakieś ponad rok temu
    uczestniczyłem w mini "castingu" na stanowisko handlowiec-serwisant.
    wiesz co ludzie mówili jak dostali trudne pytanie? PAnie a skąd ja to
    mam wiedziec? Z takim podejściem, pracodawca zamknie firmę, bo przecież
    15kzł mu nie zapłaci.
    Zeby nie było pyskówek. Jak mnie jako "młodego" zatrudniano w pewnej
    firmie, prezes mi zadal pytanie: a z Hoelndrem przez telefon dogada się
    pan po angielsku? Ja miałem w toku edukacji full wypas rosyjskiego i 1
    klasę angielskiego. Powiedziałem mu że jak niedam rady to mejla napiszę,
    a po południu zapisałem się na angielski. Takiego pracownika przyjmę za
    1500zł.
    ToMAsz