  • Data: 2012-01-01 19:45:47
    Temat: Re: znowu pijany skurwysyn
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.01.2012 16:10, Liwiusz pisze:

    > Nie tak by to działało. Niższe OC przy współudziale dostawaliby ci,
    > którzy potrafili by wykazać przed ubezpieczycielem, że faktycznie są w
    > stanie partycypować w szkodach. Czyli: oświadczenia majątkowe, PITy,
    > opinie bankowe itp. itd.
    NO na reszcie! Dziękuję Ci Liwiuszu. jak ktoś dowodził większość szkód
    to stłuczki co 2.5tyś. Czy to problem aby kierowca płacił zawsze
    pierwsze 5 tyś? Ja tyle bym wysupłał, być może sprzedając mój wrak. A
    teraz pomyślcie sobie że przychodzicie do szefa link4 i mówicie - mam
    pomysł aby nam odpadło 70% odszkodowań. Ale te 70% ludzi żąda kolejne
    50% zniżki! Warto się nad tym zastanowić? Może łatwiej pyskować że to i
    tak nic nieda? Widzę że lepiej popyskować, a przecież to byłaby ciekawa
    dodatkowa opcja. Ja bym się nie stresował i oszczędzał, Wy bez zmian...
    ToMasz