  • 151. Data: 2019-11-10 09:50:08
    Temat: Re: znów lemingi
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-11-09 o 16:59, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jeszcze jeden Twój spam i zablokuję, będziesz pisał sam do siebie (do
    > kapelindra znaczy, bo na jedno wychodzi).

    O jej, ale mnie zmartwiłeś. Zablokujesz mnie i nikt już nie będzie mógł
    do mnie pisać?

    Masz chłopie moc sprawczą, albo raczej nieźle wybujałą fantazję :)

    Przy okazji zapytam: głównego sprawcę tego całego zamętu zenka już masz
    w KF-ie?

  • 152. Data: 2019-11-10 10:50:10
    Temat: Zenek Kapelinder
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-11-09 o 11:00, Uzytkownik pisze:

    > Zeniu, przypomnij wszystkim za co byłeś umieszczony w poprawczaku?
    >
    > Możesz coś opowiedzieć o swoim tatusiu, który pomimo braku wykształcenia
    > był funkcjonariuszem UB i wsławił się w pobiciach aresztowanych.
    >
    > Poszedłeś w ślady swojego tatusia. Przypomnij ile lat współpracowałeś z
    > SB i dlaczego teraz nienawidzisz obecnej władzy, która zabrała ci
    > emeryturę na podstawie ustawy dezubekizacyjnej?

    Skąd to info?

    --
    Liwiusz

  • 153. Data: 2019-11-10 12:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Nie - takie co po hamowaniu działają. Jak przy wyższych prędkościach
    > masz coś metr przed maską, to też dobry powód żeby piszczały;)

    No to jak puscisz hamulec to ci nie beda piskały... i wjedziesz w dupe.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 154. Data: 2019-11-10 12:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No, tak prawde mowiac ... to z fizyki to nie wynika.

    A to ciekawe... Sugerujesz ze do jednego i drugiego potrzeba takiej samej
    siły / energii?

    > Istnieje, ale przeciez nie dasz sie pieszym przejechac ciezarowka.
    > Chociaz ... symulator jakis ?

    mowic, pokazywac filmy w telewizji etc.

    > A, takie ksztalcenie ... to chyba nie istnieje, bo oni nadal zap*.

    Bo np. nikt nie bedzie wierzył policji skoro na drodze widzi ze radiowozy
    tez przekraczaja predkosc.

    > Ale udalo sie spoleczenstwo napuscic na pijanych kierowcow, ciekawe
    > - zasluga TV czy kosciola ?

    Pewnie Flaszka Głodz zrobił jakies ciekawe kazanie :)

    > A ma ? Na jakiej podstawie ?

    Dobra, olejmy przepisy. A tak na zdrowy rozsadek jakbysmy mieli podejsc
    do problemu?

    > Natomiast ... ma obowiazek zrobic jej korytarz zycia.
    > Ciekawe, czy BOR tez to bedzie dotyczyc :-)

    A jak sie nie da, bo za duzo samochodów to lepiej jechac czy stac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 155. Data: 2019-11-10 16:28:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.11.2019 o 12:59, Budzik pisze:

    > No to jak puscisz hamulec to ci nie beda piskały... i wjedziesz w dupe.

    Piska 30 sekund po puszczeniu hamulca.

    --
    Shrek

  • 156. Data: 2019-11-10 18:02:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A kto to jest zenek?

    -----
    < zenka już masz w KF-ie?

  • 157. Data: 2019-11-10 22:22:04
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, November 10, 2019 at 12:59:52 PM UTC+1, Budzik wrote:

    > A to ciekawe... Sugerujesz ze do jednego i drugiego potrzeba takiej samej
    > siły / energii?

    nie, ale masa (ciezar) sie "skraca", nie ma wplywu na droge hamowania, im wieksza
    masa, tym wieksza sila hamujaca...

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Droga_hamowania

  • 158. Data: 2019-11-10 22:37:37
    Temat: Re: znow. WCHODZĄCY.
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 09.11.2019 16:54, ąćęłńóśźż wrote:
    > Jak widać nie stał i nie widział.
    > Każdy profesjonalista powinien wiedzieć, że mu z prawej przed maskę mogą
    > wejść, a jak debil nie wie no to niech oddaje prawo jazdy.

    Mnie tak zastanawia, skoro nie jesteś zawodowym kierowcą to skąd wiesz
    co powinien zawodowy kierowca? Tak samo każdy pacjent mówi lekarzowi co
    ten powinien robić. Zastanawiające...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 159. Data: 2019-11-10 22:50:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Mnie tak zastanawia, skoro nie jesteś zawodowym kierowcą to skąd wiesz
    > co powinien zawodowy kierowca? Tak samo każdy pacjent mówi lekarzowi co
    > ten powinien robić. Zastanawiające...

    No dobra - a ty skąd wiesz, że on nie ma racji, skoro nie jesteś
    zawodowym kierowcą? ;)

    --
    Shrek

  • 160. Data: 2019-11-10 22:56:08
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-11-09 o 21:32 +0100, J.F. napisał:
    > Oby - bo moze sie okazac, ze to bedzie 8 rano w poniedzialek.

    A jeśli po drodze jakieś święto albo inny długi weekend, to zabawa
    może szybko eskalować do kilkudniowych wczasów w obcym kraju na parkingu
    przy autostradzie. Zdarzyło mi się gościć u siebie znajomego TIRowca z
    Polski, co to właśnie w podobną sytuację wpadł. Przyjechał na ostatnią
    chwilę do klienta, a że Belg swój czas szanuje to punkt 17:00 zamyka
    magazyn i nic nie chce wiedzieć. Za pasem długi weekend, a do domu ponad
    tysiąc km...

    > Albo go dopadnie tygodniowy limit godzin 30 km od domu ...

    To już powiedzmy mniejszy problem - 30 km to może ktoś z rodziny albo
    znajomy podwieźć.

    Mateusz