  • 141. Data: 2019-11-09 17:59:53
    Temat: Re: znów lemingi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Ja zakładam takie właśnie. Mam automat, to nawet niezłe, bo jak
    > puścisz hamulec to będzie piskać zanim komuś w d4 wjedziesz;)

    Takie czyli te reagujace przy niskiej predkosci?

    > Nie wiem - logika niektórych jest niezbadana. Ale tak jak napisałem
    > - podejrzewam, że nie da się wtedy jechać na zderzaku innemu tirowi.
    > Nie ogarniesz. Raz muszą innemu na dupie siedzieć, żeby na paliwie
    > oszczędzić, raz muszą wyprzedzać, bo jedzie o 2km/h wolniej...

    Postuluje 5 godzin logiki na kursach :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 142. Data: 2019-11-09 18:19:42
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-11-09 o 16:59 GMT, Budzik napisał:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...
    > >
    > Postuluje 5 godzin logiki na kursach :)))

    Logika jest zazwyczaj bardzo prosta: jeden miał dobrą trasę bez
    spowolnień, więc ma luz czasowy i spokojnie jedzie aby oszczędzić
    paliwo licząc na drobną premię. Drugi natomiast miał mniej szczęścia
    albo zaspał kręcąc pauzę i musi pruć na granicy limitów aby zdążyć do
    klienta zanim ten zamknie magazyn (bo wtedy TIRowcowi pozostanie tylko
    przespać noc na parkingu Ikei aby zdać ładunek o 8:00 następnego dnia).

    To nie jest tak, że TIRowcy na złość innym jeżdżą jak jeżdżą, w takim
    po prostu żyją smutnym systemie...

    Z tym zasłanianiem czujników to nie mam pojęcia o co chodzi, żaden mi
    się tym nie chwalił.

    Mateusz

  • 143. Data: 2019-11-09 18:42:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.11.2019 o 17:59, Budzik pisze:

    > Takie czyli te reagujace przy niskiej predkosci?

    Nie - takie co po hamowaniu działają. Jak przy wyższych prędkościach
    masz coś metr przed maską, to też dobry powód żeby piszczały;)

    --
    Shrek

  • 144. Data: 2019-11-09 18:47:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.11.2019 o 16:50, Uzytkownik pisze:

    > Jeżeli Ci przeszkadza moja walka z tym idiotą jego własną bronią to mnie
    > też odfiltruj. Będziesz miał spokój :)

    Daj spokój. Dopiero co po raz pierwszy użyłem kfa i od razu mam
    wszystkich wrzucać? ;)

    --
    Shrek

  • 145. Data: 2019-11-09 20:25:17
    Temat: Re: znow. WCHODZĄCY.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 9 Nov 2019 11:36:14 +0100, w <qq64qt$h7t$1@gioia.aioe.org>, t-1
    <t...@t...pl> napisał(-a):

    > Natomiast, gdy nikogo już nie było na przejściu ruszył, a wtedy pod koła
    > weszły z poza strefy widoczności w nieuświadomionych celach
    > samobójczych dwie roztrzepane dziewczyny.

    No, akurat widać że weszły zanim ruszył.

  • 146. Data: 2019-11-09 21:32:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Nov 2019 18:19:42 +0100, Mateusz Viste napisał(a):

> [...]
    > klienta zanim ten zamknie magazyn (bo wtedy TIRowcowi pozostanie tylko
    > przespać noc na parkingu Ikei aby zdać ładunek o 8:00 następnego dnia).

    Oby - bo moze sie okazac, ze to bedzie 8 rano w poniedzialek.

    Albo go dopadnie tygodniowy limit godzin 30 km od domu ...

    Moze po prostu zle dzialaja ...

    J.

  • 147. Data: 2019-11-09 22:13:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 09 Nov 2019 13:59:53 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    maja-jazdy-probne
    arowek/

    > Znak czasów - debilkom trzeba tlumaczyc ze 2t auto jest łatwiej zatrzymac
    > niz kilkudziesiecio tonowa ciezarówke...

    No, tak prawde mowiac ... to z fizyki to nie wynika.

    > Sugerujesz ze coś takiego jak kształcenie spoleczenstwa nie istnieje?

    Istnieje, ale przeciez nie dasz sie pieszym przejechac ciezarowka.
    Chociaz ... symulator jakis ?

    > To po chuj ciagle w telewizji słysze ze predkosc zabija a nie słysze uwag

    A, takie ksztalcenie ... to chyba nie istnieje, bo oni nadal zap*.
    Ale udalo sie spoleczenstwo napuscic na pijanych kierowcow, ciekawe -
    zasluga TV czy kosciola ?

    > własnie np o ograniczonej widocznosci z kabiny ciezarówki?
    > Albo np ze debilek majacy za soba karetke na sygnale ma prawo przejechac
    > na czerwonym swietle zeby dac sznase tej karetce przejechac...?

    A ma ? Na jakiej podstawie ?

    Natomiast ... ma obowiazek zrobic jej korytarz zycia.
    Ciekawe, czy BOR tez to bedzie dotyczyc :-)

    J.

  • 148. Data: 2019-11-09 22:26:25
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-11-07 o 14:07, yabba pisze:

    > Czy zdarzyło Ci się kiedyś niechcący potrącić inną osobę lub nadeptać
    > na jej stopę (w domu, pracy, na chodniku, w sklepie, autobusie,
    > tramwaju)?
    >

    > yabba

    Znasz choć jeden przypadek, żeby ktoś zmarł po nadepnięciu lub po
    potrąceniu przez inną osobę?

    Potrafisz odróżnić skutki?

    Samochód to nie zabawka, to nie but, to nie potrącenie sobą innej osoby,
    ale maszyna za której bezpieczeństwo względem innych osób odpowiada
    kierowca.

    Tu kierowca nie ma prawa popełniać pomyłek, ponieważ skutki każdej
    takiej pomyłki mogą być tragiczne, a konsekwencje bardzo dotkliwe.
    Włącznie z pozbawieniem wolności.

  • 149. Data: 2019-11-09 23:01:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zaszyj się uzyszkodnik i jak wytrzezwiejesz to przeczytaj co wypisujesz. Nie
    uwierzysz że to sam pisales.

  • 150. Data: 2019-11-10 07:28:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.11.2019 o 22:13, J.F. pisze:

    > No, tak prawde mowiac ... to z fizyki to nie wynika.

    Zawsze mnie rozbawiają teksty jak to trudno zatrzymać lub rozpędzić
    samochód. Ja do tego używam pedałów i idzie łatwiej niż na piechotę;)

    Na podstawie wyższej konieczności?

    --
    Shrek