eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyznoszenie przy hamowaniuRe: znoszenie przy hamowaniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin2!g
    oblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder5.xlned.com!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tw
    eaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: znoszenie przy hamowaniu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <jr8ahg$2nr$1@usenet.news.interia.pl> <jr8b02$kah$1@news.icpnet.pl>
    <jr994d$76o$1@mx1.internetia.pl>
    <e...@m...googlegroups.com>
    <jra050$kov$1@inews.gazeta.pl> <jragt1$giu$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <jrap00$434$1@inews.gazeta.pl> <jrb33c$lj3$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <2846252821$20120614004109@squadack.com> <jrc68i$16k$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Date: Fri, 15 Jun 2012 01:16:39 +0200
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 34
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.221.247
    X-Trace: 1339715800 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1222 83.11.221.247:45608
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2454858
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 14 Jun 2012 10:18:21 +0200, Bugatti wrote:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości:
    >
    >> Nie przesadzaj - przy 1 stopniu o dokładnie tyle ustawi się nadwozie w
    >> stosunku do kierunku jazdy i będzie śmigał jak burza. Widziałem
    >> samochody z mocniej przekoszoną osią tylną i też jechały.
    >
    > Wykonaj sobie takim autem test "łosia" przy większej prędkości to sobie
    > zobaczysz gdzie Cię "zniesie".

    Mimo wszystko mocno przeceniasz wpływ tak niewielkich problemów z geometrią
    na możliwość całkiem szybkiej jazdy.

    Miałem kiedyś Cinquecento - z racji konstrukcji tylnych wahaczy, było to
    krzywe zawsze i na wszystkie strony, pewnie mocno więcej niż o 1 stopień i
    nie dało się z tym nic zrobić :)

    A jeździło to po prostym prawie 200km/h, a po wyjebundach różnych nie raz
    ze 150 i jeżeli geometria była jakoś tam mniej-więcej poustawiana, to nadal
    żadnych problemów z torem jazdy nie było.

    Oczywiście lepiej się jechało jak geometria była ustawiona, najlepiej
    jeszcze pod konkretną nawierzchnię, ale jak nie była to też tragedii nie
    było.

    A takie krókie CC na problemy z geometrią było pewnie dużo bardziej
    wrażliwe niż cl600 :)


    Za śgiąganie przy przyspieszaniu w jedną, a ściąganiu w drugą zazwyczaj
    odpowiada różny kąt pochylenia przednich kół, co powoduje że jedno z kół
    zaczyna mieć nieco inny promień zataczania i stąd ściąganie.
    W RWD ściąganie ograniczy się tylko do hamowania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: