-
Data: 2012-06-19 00:37:34
Temat: Re: znoszenie przy hamowaniu
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Mon, 18 Jun 2012 13:32:13 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
> On 2012-06-15 23:03, Tomasz Pyra wrote:
>> On Fri, 15 Jun 2012 14:12:39 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
>>
>>> On 2012-06-15 01:16, Tomasz Pyra wrote:
>>>> A jeździło to po prostym prawie 200km/h, a po wyjebundach różnych nie raz
>>>> ze 150 i jeżeli geometria była jakoś tam mniej-więcej poustawiana, to nadal
>>>> żadnych problemów z torem jazdy nie było.
>>>
>>> Tak z ciekawości: Jaki silnik mialo to CC, skoro jechało (zakładam, że
>>> prawdziwe) 200km/h ?
>>
>> 1.2 16V, na ostrzejszych wałkach pewnie z 90-100KM tam było.
> >
>> Ale 200km/h to trzeba już było użyć górki, najwyższa udokumentowana przez
>> policję prędkość to 189km/h ;)
>
> Tego się spodziewałem. Zdziwiony jestem tym, że normalnie podają iż
> potrzeba znacząco więcej KM aby osiągnąć 200km/h. Ponadto CC z niskiego
> CX nie słynie - zatem, chyba spora ta góra + wiatr ;-)
CX może nie takie niskie, ale powierzchnia czołowa też mała.
Swift GTi 100KM ma Vmax 188km/h, Vectra C 100KM 192km/h.
Myślę że około 100KM CC mógł realnie do tych 190km/h się rozpędzić, może
nawet troszkę więcej.
No ale temat był o stabilności prowadzenia, więc z górki czy pod górkę -
nie ważne. Dało się jechać 200km/h nawet na gemoetrii takiej jaka się
raczyła ustawić po poprzednim rajdzie :)
I to bez żadnej śmierci w oczach - żadnych problemów z taką jazdą.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.06.12 19:48 Biggie
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?