-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.ceti.pl!not-for-mail
From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: znacie ten "mit" o zderzeniu w sciane vs zderzeniu czołowym...
Date: Tue, 11 May 2010 06:59:38 +0000 (UTC)
Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
Lines: 19
Message-ID: <s...@t...ceti.pl>
References: <hs60ip$e9n$1@inews.gazeta.pl> <hs64hh$r76$1@inews.gazeta.pl>
<e...@4...com>
<hs89sl$q3p$1@mx1.internetia.pl> <s...@t...ceti.pl>
<c1.01.3L96vF$IXn@mike.oldfield.org.pl>
Reply-To: j...@c...pl
NNTP-Posting-Host: tau.ceti.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: alfa.ceti.pl 1273561178 88006 62.121.128.11 (11 May 2010 06:59:38 GMT)
X-Complaints-To: a...@t...ceti.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 11 May 2010 06:59:38 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2278951
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 10 May 2010 17:28:55 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):
> Dnia Mon, 10 May 2010 09:59:04 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
>> Nie, tylko masie. Konstrukcja może zadecydować już tylko o tym czy auto
>> zmiażdży swoich pasażerów, czy też np. rozleci się na milion drobiazgów przy
>> dotknięciu drugiego auta i pasażerowie polecą dalej jak luźno rzucone
>> kurczaki...
> Owszem, nie. Auto sztywniejsze przekaże więcej swojej energii temu, które
> jest miękkie.
To znaczy tylko tyle, że strefy zgniotu działają "na rzecz" obu aut, w tym
sensie że w równym stopniu zredukują decelerację. Jeśli któreś z nich się
nie rozleci - to pasażerowie w obu autach o równej masie będą poddani
podobnym przyspieszeniom. Oczywiście z poprawką uwzględniającą inne systemy
bezpieczeństwa (pasy, napinacze, poduszki).
Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.05.10 09:00 Jacek Osiecki
- 11.05.10 09:52 WS
- 11.05.10 10:14 MichałG
- 11.05.10 10:23 WS
- 11.05.10 11:03 WS
- 11.05.10 12:10 Ghost
- 11.05.10 12:16 Filip KK
- 11.05.10 12:20 Filip KK
- 11.05.10 12:22 Filip KK
- 11.05.10 12:23 Filip KK
- 11.05.10 12:34 WS
- 11.05.10 12:36 Artur 'futrzak' Maśląg
- 11.05.10 12:45 spammtrapp
- 11.05.10 12:53 Filip KK
- 11.05.10 12:55 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty