-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.c
om!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 11 May 2010 08:48:29 +0200
From: ziomus <marcin@pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091204
Lightning/1.0b1 Thunderbird/3.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: znacie ten "mit" o zderzeniu w sciane vs zderzeniu czolowym...
References: <hs60ip$e9n$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3L8QKM$IWN@mike.oldfield.org.pl>
<b...@d...googlegroups.com>
<hs70bi$noa$1@mx1.internetia.pl>
<d...@3...googlegroups.com>
<hs712f$kov$1@mx1.internetia.pl>
<8...@l...googlegroups.com>
<4be7c2e3$0$17082$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@3...googlegroups.com>
<4be7d452$0$2601$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@y...googlegroups.com>
In-Reply-To: <f...@y...googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 36
Message-ID: <4be8fdbd$0$19181$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.3.172.186
X-Trace: 1273560509 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19181 83.3.172.186:48472
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Original-Bytes: 2520
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2278944
[ ukryj nagłówki ]W dniu 10.05.2010 12:09, WS pisze:
> On 10 Maj, 11:39, ziomus<marcin@pl> wrote:
>
>> Tylko dlaczego dodajesz prędkości?
>> Specjalnie napisałem. że kierunek i zwrot obu jest ten sam.
>
> bo napisales, ze "kierunek i zwrot obu jest ten sam" ;)
Czyli nie bardzo rozumiesz, co to zwrot wektora?
> gdyby to bylo zd. czolowe, to trzeba minus dolozyc...
To dlaczego nie dołożyłeś tego minusa w swoim przykładzie, w przypadku
zderzenia samochodów jadących po 80km/h?
> i mamy wtedy:
>
> Ek przed zderz. = m*150^2/2 + m*160^2/2
Pytanie zasadnicze do Ciebie i innych, dlaczego przed zderzeniem nie
dodajecie do siebie energii i innych otaczających ciał; samochodów,
drzew, Ziemi, itp.?
> z zas.zachow pedu
> m*160-m*150=2m*v
>
> czyli v=(160-150)/2=5
>
> Ek pojazdow po zderz =m*5^2
>
> En. stracona podczas zderzenia = Ek przed - Ek po
>
> czyli znacznie wieksza energia "poszla" na samo zderzenie - czego
> mozna sie zreszta spodziewac...
>
Następne wpisy z tego wątku
- 11.05.10 08:59 Jacek Osiecki
- 11.05.10 09:00 Jacek Osiecki
- 11.05.10 09:52 WS
- 11.05.10 10:14 MichałG
- 11.05.10 10:23 WS
- 11.05.10 11:03 WS
- 11.05.10 12:10 Ghost
- 11.05.10 12:16 Filip KK
- 11.05.10 12:20 Filip KK
- 11.05.10 12:22 Filip KK
- 11.05.10 12:23 Filip KK
- 11.05.10 12:34 WS
- 11.05.10 12:36 Artur 'futrzak' Maśląg
- 11.05.10 12:45 spammtrapp
- 11.05.10 12:53 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=