  • 11. Data: 2010-04-07 11:40:14
    Temat: Re: zmieniać nie zmieniać jeszcze opony
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > nawet przy -5?

    Nawet przy -25 na suchej nawierzchni opona letnia świetnie da sobie radę.

    p.

  • 12. Data: 2010-04-07 12:07:20
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł W." <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nawet przy -25 na suchej nawierzchni opona letnia świetnie da sobie radę.

    A na oblodzonej bo w nocy padał deszcz ?
    O taką właśnie nawierznie mi chodzi.

  • 13. Data: 2010-04-07 12:09:36
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    mz pisze:
    > Użytkownik "Paweł W." <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A na oblodzonej bo w nocy padał deszcz ?
    > O taką właśnie nawierznie mi chodzi.

    Na oblodzonej, to żadna.
    Chyba, że z kolcami.

  • 14. Data: 2010-04-07 12:20:35
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > A na oblodzonej bo w nocy padał deszcz ?
    > O taką właśnie nawierznie mi chodzi.
    To wtedy trzeba jeździć metrem.
    p.

  • 15. Data: 2010-04-07 12:46:52
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    > To wtedy trzeba jeździć metrem.

    Warszawiak jesteś ?

  • 16. Data: 2010-04-07 23:42:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mz" hph6lv$ehq$...@a...news.neostrada.pl

    > Co rano jadę ok 70km w godzinach ok 6 - 8 w mojej okolicy
    > jest w tym czasie ok -3 stopni na dworze (porane przymrozki).
    > Później temp. skacze powyżej zera i jak wracam mam ok 7-15 stopni.

    > Mysle o zmianie opon juz teraz z kolei znajomy mówi żeby zaczekać
    > aż temperatura rano będzie powyżej 0.

    > Jak wy sądzicie zmieniać je teraz czy poczekać kilka dni.

    7-15 to nie jest żadna tragedia dla zimowej. Jedź ostrożniej i wolniej,
    mniej brawurowo i nie martw się zbytnio. To nie lato z jego parzącym
    słoneczkiem i rozgrzanymi jezdniami. Skoro jeździsz poza miasto,
    zapewne widzisz też temperaturę jezdni. :) Zapewne nie jest aż
    tak wysoka jak latem przy 15 stopniach. :)

    Natomiast -3 dla letniej to IMO tragedia. :)

    IMO można nieco podnieść ciśnienie. (choć i tak rośnie od wzrostu
    temperatury)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2010-04-08 00:08:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Paweł W. t...@o...pl ...

    > Nawet przy -25 na suchej nawierzchni opona letnia świetnie da sobie radę.

    czyli gadki szmatki o tym, ze letnie na mrozie twardnieja i nie pracuja
    odpowiednio to bzdury?

  • 18. Data: 2010-04-08 00:13:12
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 7 Kwi, 08:08, JanuSz <n...@n...com> wrote:

    > temperaturę. Szkoda drzeć zimówek.

    Szkoda - to umierać

  • 19. Data: 2010-04-08 09:45:47
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    JanuSz pisze:
    > Na nie zaśnieżonej drodze opona letnia jest lepsza bez względu na
    > temperaturę. Szkoda drzeć zimówek.

    dokładnie, zmieniaj bo szkoda opon.

    --
    krzysiek82

  • 20. Data: 2010-04-08 10:06:53

    wiadomości news:Xns9D54109A1DC3budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
    > czyli gadki szmatki o tym, ze letnie na mrozie twardnieja i nie pracuja
    > odpowiednio to bzdury?

    Po przejechaniu paru metrów podgrzeją się od tarcia
    Zimowe na lekko oblodzonym asfalcie są lepsze od typowo letnich
    Mnóstwo opon uzywanych w Polsce nie jest typowo letnich