  • 21. Data: 2010-04-08 11:30:01
    Temat: Re: zmieniać nie zmieniać jeszcze opony
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    .

    > Po przejechaniu paru metrów podgrzeją się od tarcia

    Taaa - z -25 na -20 ?

  • 22. Data: 2010-04-08 13:36:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LM" hpk7q0$qut$...@m...internetia.pl

    > Taaa - z -25 na -20 ?

    Ja na letnich przy -20 do -25 jechałem 150 km/h bez nadmiernego ryzyka.
    Na zimowych przy -5 nie jechałem tam znacznie szybciej. Ale przy - 5 na
    tych letnich po śniegu nie miałem szans na spokojną jazdę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2010-04-09 15:05:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 7 Apr 2010 07:51:19 +0200, mz wrote:
    >Co rano jadę ok 70km w godzinach ok 6 - 8 w mojej okolicy jest w tym czasie
    >ok -3 stopni na dworze (porane przymrozki). Później temp. skacze powyżej
    >zera i jak wracam mam ok 7-15 stopni.
    >Mysle o zmianie opon juz teraz z kolei znajomy mówi żeby zaczekać aż
    >temperatura rano będzie powyżej 0.
    >Jak wy sądzicie zmieniać je teraz czy poczekać kilka dni.

    Temperatura bez wiekszego znaczenia, liczy sie czy jeszcze moze spasc
    snieg. W Karkonoszach ponoc na swieta spadl :-)

    J.