  • 1. Data: 2010-04-07 07:51:19
    Temat: zmieniać nie zmieniać jeszcze opony
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Co rano jadę ok 70km w godzinach ok 6 - 8 w mojej okolicy jest w tym czasie
    ok -3 stopni na dworze (porane przymrozki). Później temp. skacze powyżej
    zera i jak wracam mam ok 7-15 stopni.

    Mysle o zmianie opon juz teraz z kolei znajomy mówi żeby zaczekać aż
    temperatura rano będzie powyżej 0.

    Jak wy sądzicie zmieniać je teraz czy poczekać kilka dni.

  • 2. Data: 2010-04-07 08:04:36
    Temat: Re: zmieniać nie zmieniać jeszcze opony
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał

    > Jak wy sądzicie zmieniać je teraz czy poczekać kilka dni.

    Na poczatek zmien tylko dwie. Jak bedzie OK to trzecia.
    Czwarta mozna bezpiecznie zmienic dopiero czerwcu.

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2010-04-07 08:08:33
    Od: JanuSz <n...@n...com>

    mz pisze:
> [...]
    > temperatura rano będzie powyżej 0.
    >

    > Jak wy sądzicie zmieniać je teraz czy poczekać kilka dni.

    Na nie zaśnieżonej drodze opona letnia jest lepsza bez względu na
    temperaturę. Szkoda drzeć zimówek.

  • 4. Data: 2010-04-07 08:09:31
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał

    > Na poczatek zmien tylko dwie. Jak bedzie OK to trzecia.
    > Czwarta mozna bezpiecznie zmienic dopiero czerwcu.

    Ha ha ha ale sie uśmiałem.
    Pytam poważnie nie prawo jazdy mam od niedawna i tak naprawde nie mam kogo
    się poradzić. Więc jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to daruj
    sobie. Oszczędzaj prąd i wyłącz komputer.

  • 5. Data: 2010-04-07 08:33:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    mz wrote:

    > Jak wy s?dzicie zmieniaae je teraz czy poczekaae kilka dni.

    Niedawno na tej grupie dowiedziałem się, że bardzo kreatywnym sposobem
    zaoszczędzenia na oponach jest obwiązanie felg wężem ogrodowym. Może to
    dobra okazja, żebyś wypróbował tą metodę?

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2010-04-07 08:42:17
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    mz wrote:
> [...]
    > temperatura rano będzie powyżej 0.
    >

    > Jak wy sądzicie zmieniać je teraz czy poczekać kilka dni.

    Na zimówce masz M+@ Mud + snow, czyli opona do jazdy w błocie i sniegu. skoro
    jedziesz po asfalcie, nawet w temp ujemnej, to zawsze opona letnia będzie lepsza
    :)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 7. Data: 2010-04-07 08:58:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JanuSz n...@n...com ...

    > Na nie zaśnieżonej drodze opona letnia jest lepsza bez względu na
    > temperaturę. Szkoda drzeć zimówek.

    nawet przy -5?

  • 8. Data: 2010-04-07 09:19:00
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-07 08:09, mz pisze:
> [...]
    > się poradzić. Więc jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to daruj
    > sobie. Oszczędzaj prąd i wyłącz komputer.

    Jeżeli jeździsz jeszcze po śniegu to zostaw zimowe jak nie to zrób jak
    uważasz. Na pewno w takich warunkach jak teraz letnia sprawuje się
    nieporównywalnie lepiej.

    A.

  • 9. Data: 2010-04-07 09:35:09
    Od: "Marcin" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Na zimówce masz M+@ Mud + snow, czyli opona do jazdy w błocie i sniegu.
    > skoro jedziesz po asfalcie, nawet w temp ujemnej, to zawsze opona letnia
> [...]

    Tylko koniecznie musi byc obwiazana wezem ogrodowym a na bieznik opony
    proponuje troche miodu to polepsza przyczepnosc .....

  • 10. Data: 2010-04-07 10:44:25
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko koniecznie musi byc obwiazana wezem ogrodowym a na bieznik opony
    > proponuje troche miodu to polepsza przyczepnosc .....

    A ja proponuje nauczyć się podczas tego zabiegu obsługiwać czytnik grup.