  • 1. Data: 2015-05-02 14:22:31
    Temat: zmiany u Samyanga
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Jak zapewne wszyscy juz wiedza, od pewnego czasu jest zamieszanie u
    Samyanga.
    http://www.next77.pl/aktualnosci-fotografia-cyfrowa/
    48-koniec-samyanga
    Podobno Samyang zostal kupiony przez Samsunga.
    Tylko co z tego wynika dla klienta?
    'Polityka cenowa [...] oraz nowe nastawienie do klienta spowodowaly, ze
    my jako dystrybutor postanowilismy nie identyfikowac sie z nowa polityka
    producenta'
    Ale ta 'nowa polityka cenowa' i 'nowe nastawienie' oznacza wyzsze czy
    nizsze ceny? Dystrybutorzy buntuja sie z reguly, kiedy ceny spadaja.
    --
    TA

  • 2. Data: 2015-05-02 20:10:39
    Temat: Re: zmiany u Samyanga
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2015-05-02 o 14:22, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > Ale ta 'nowa polityka cenowa' i 'nowe nastawienie' oznacza wyzsze czy
    > nizsze ceny? Dystrybutorzy buntuja sie z reguly, kiedy ceny spadaja.

    "W związku z zaistniałą sytuacją klienci mogą się spodziewać
    atrakcyjnych ofert z naszej strony na produkty marki Samyang, aż do
    wyczerpania naszych zapasów. Pierwsza propozycja to obiektyw 24mm
    Tilt/Shift wcenie 2799 zł brutto."

    BUAHAHAHA :)

    JD

  • 3. Data: 2015-05-02 21:36:53
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > atrakcyjnych ofert z naszej strony na produkty marki Samyang, aż do
    > wyczerpania naszych zapasów. Pierwsza propozycja to obiektyw 24mm

    Tilty/shifty to właściwie są raczej drogie obiektywy... W B&H kosztuje
    dokładnie tyle samo: http://tinyurl.com/lywzrud

  • 4. Data: 2015-05-03 04:02:21
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <55451320$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>,
    JD <j...@g...com> wrote:

> [...]
    > atrakcyjnych ofert z naszej strony na produkty marki Samyang, aż do
    > wyczerpania naszych zapasów. Pierwsza propozycja to obiektyw 24mm

    Obawiam sie, ze nie rozumem kolegi.
    Ten Samyang TS 24 (na ktorego zreszta mam ochote) kosztowal poczatkowo
    4000zl. Potem byla promocja na Samyang Road Show - 3500zl i ta cena
    chyba zostala.
    2800 to spora obnizka. I calkiem atrakcyjna cena.
    Pytanie, ile jeszcze moze spasc. I to wszystko.
    --
    TA