  • Data: 2010-12-22 13:51:40
    Temat: Re: zmiana procesora z e5300?
    Od: "BUNIEK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mam plyte asrock na g31 i proceser e5300, czy warto - a jesli tak to na
    > jaki - zmiewnic procesor? (moj wyladowal by u corki zamiast pentium d 820)

    Jak patrzę na ceny Q6600 to bym właśnie go polecił ale z rynku wtórnego 4
    rdzenie można zrobić 3.2 GHZ (ale przyzwoite (za 70pln) chłodzenie trzeba,
    bo jeszcze 65nm) całość jak sie poszuka może zamknąć sie w 400 pln, nie wiem
    czy cos szybszego sie zakupi.
    Czy płyta w której jest obecnie D820 wciągnie E5300 ??

    Buniek