-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
rs.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zmiana pol syntetycznego na syntetyczny
Date: Tue, 19 Oct 2010 13:59:58 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 13
Message-ID: <i9k17u$2h40$1@news2.ipartners.pl>
References: <i9jf3i$mt$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<i9jkrb$j0t$1@inews.gazeta.pl>
<4cbd578c$0$27044$65785112@news.neostrada.pl> <i9jsv9$1ov$2@news.onet.pl>
<4cbd7927$0$22802$65785112@news.neostrada.pl> <i9jug5$858$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1287489598 83072 157.25.157.219 (19 Oct 2010 11:59:58
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 19 Oct 2010 11:59:58 GMT
In-Reply-To: <i9jug5$858$1@news.onet.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.4
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2319263
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-10-19 13:13, MarcinJM pisze:
> Zmartwie cie: paliwo w cylindrze nie moze nigdzie sciekac, bo jest praktycznie cale
w formie odparowanej. Gazowej.
To by był ideał, ale tak nie jest. Jest częściowo odparowane, reszta zaś w formie
mgły.
A tej nieodparowanej frakcji jest najwięcej w czasie odpalania, na zimno.
Niemniej jednak przy odpalaniu na LPG raczej niczego ciekłego na ściankach cylindra
nie ma ":)
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.10.10 14:14 MarcinJM
- 19.10.10 14:56 krzysiek82
- 19.10.10 18:17 bratPit
- 19.10.10 18:34 BrunoJ
- 19.10.10 20:04 Excite
- 19.10.10 20:08 Excite
- 19.10.10 23:18 Tomasz Pyra
- 19.10.10 23:24 Tomasz Pyra
- 20.10.10 00:04 Krzysiek Kielczewski
- 20.10.10 00:31 Tomasz Pyra
- 20.10.10 01:44 Filip KK
- 20.10.10 02:20 to
- 20.10.10 02:21 to
- 20.10.10 02:22 to
- 20.10.10 08:16 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=