  • Data: 2010-10-19 18:34:35
    Temat: Re: zmiana pol syntetycznego na syntetyczny
    Od: " BrunoJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mirek Ptak <n...@n...pl> napisał(a):

    > Dnia 2010-10-19 12:09, *Maciek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Bullshit!
    moze i bullshit, ale praktycznie cala flota firmy w tamtym okresie
    (kilkadziesiat sztuk) to astry 1-2 i vectry benzynowe, od nowosci. Zakupy
    oleju hurtowe. 1l na 3kkm to spokojnie, na wyjazd do Holandii trzeba bylo juz
    zabierac profilaktycznie flaszke, zeby sie nie zdziwic. Po 3 latach ilosc
    zjadanego oleju byla identyczna, wiec nie byl to problem typu przepalone
    uszczelniacze, tylko raczej wlasnie cecha silnika. Porownujac do cytryn... ;-))

    --
    pozdrawiam
    Bruno, Bydg