  • Data: 2010-10-19 18:17:02
    Temat: Re: zmiana pol syntetycznego na syntetyczny
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > z jakimi kosztami to się wiąże
    > co należy wymienić w silniku?
    >
    > niedawno wymieniałem uszczelkę pod głowicą

    jaki rzeczywisty przebieg auta?
    a wymieniali uszczelniacze zaworowe przy tej okazji?
    jak nie to pętla na najwyższym drzewie dla mechanika,
    w X20XEV najczęściej bierze oliwę uszczelniaczami zaworowymi, wymiana bez
    demontażu głowicy załatwia sprawę,

    brat

    Ps ja zmieniłem z półsyntetyka przy 115kkm na syntetyk, teraz mam ca. 220kkm
    i jakoś nic się nie rozszczelniło, silnik nie wybuchł i nie spowodował
    globalnej katastrofy nuklearnej... (bierze jakiś 1L/15kkm Mobila 5W50).