  • Data: 2010-10-19 12:25:25
    Temat: Re: zmiana pol syntetycznego na syntetyczny
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-19 10:31, krzysiek82 pisze:

    > całość się składa dociera i można się cieszyć znikomym spalaniem oleju. (znikome
    znaczy, także się nie dolewa od wymiany do wymiany) Piszę znikome, bo oleju zawsze
    ubywa, ale tego nie widać bo ubytki uzupełniane są paliwem które ścieka po ściankach
    cylindra do miski.

    Na przykład LPG ścieka i uzupełnia poziom oleju, dlatego wciąż mam go tyle samo
    (z dokładnością do miarki) przez 15kkm :)