  • Data: 2012-10-04 09:35:59
    Temat: Re: zmiana oleju
    Od: ojciecc <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Fordzie i owszem.

    > Nie, ale Daewoo w Oplu i vice versa tak.
    >
    > Silniki Hondy w Roverach, silniki Audi w Volvo....

    Extra! Czy Rover w ogóle miał swój silnik? W rowerach które widziałem
    były jedynie silniki BMW i Hondy. Nie słyszałem żeby Rover miał swoje
    silniki! Daewoo kupiło od Opla konstrukcje więc jakie chciał byś w nich
    silniki, Powiedz mi! Volvo kolejna firma Padaka jak Rover, Rovera już
    nie ma, Volvo żyje dzięki kapitałowi z Chin. Najwidoczniej Volvo jak
    Rover skupiło się wcześniej na nadwoziu i dodatkach, silniki kupowali
    zapożyczali od innych np wiem że byli w grupie forda i mieli sporo
    rozwiązań zaciągniętych od niego.

    Odpowiedz mi więc na moje pytanie o liczących się zawodnikach czy
    widziałeś silniki fiata w grupie VAG albo Mercedes, Mercedesa w PSA i
    odwrotnie?