  • Data: 2012-09-30 09:41:09
    Temat: Re: zmiana oleju
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > trolujesz? teraz :) filtr oleju silnikowego

    Oczywiście że oleju, rozmawiamy o układzie smarowania a nie zasilania.

    Nie znam się na mechanice samochodowej, ale wydawało mi się, że filtr
    jest po pompie, więc nie bardzo widziałem związek.
    Teraz czytam że jest nawet po czujniku ciśnienia, czyli nie ma
    możliwości opóźnić zbudowanie ciśnienia przez pompę, chyba że się
    rozszczelnił układ na tyle, że olej z filtru schodzi i pompa musi
    najpierw napełnić filtr, żeby mogła zbudować ciśnienie.

    Tutaj rysunek na który się powołuję.
    http://www.zssplus.pl/publikacje/publikacje46.htm

    > jeśli masz obecnie Filtron to spróbuj zmienić go na Mann lub Hengst
    > jeśli masz założony Mann to nie wiem co Ci poradzić

    Nie troluję, proszę o wyjaśnienie dlaczego ma pomóc.
    Swoją drogą, napchane w komorze tyle, że filtru nie widzę, nie wiem co
    mam :(

    Miłego.
    Irek.N.