  • 31. Data: 2009-12-20 09:00:47
    Temat: Re: zmiana AUS info kolejowa
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 20 Gru, 02:10, Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:

    > A to już wiesz z billingu, że Fhancuzy faktycznie liczą tak, jak
    > kolejarze obiecują, że powinni ;-)?
    >
    > Przemek

    Jeszcze nie wiem, ale sukces w walce o uruchomienie numeru tak mnie
    oszołomił, że muszę spocząć na laurach ;-)))

    A poważniej- billing jest z opóźnieniem, a w planach z darmowymi
    minutami tak naprawdę połączenie powinno być wykonane po wyczerpaniu
    limitu- wtedy masz pewność ile kosztowało/ zaksięgowano.

  • 32. Data: 2009-12-20 09:32:46
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik wiwany napisał:

> [...]
    > minutami tak naprawdę połączenie powinno być wykonane po wyczerpaniu
    > limitu- wtedy masz pewność ile kosztowało/ zaksięgowano.

    Łał - to liczysz, że może "zejść" z "darmowych" ;-)?

    No i jak już będziesz wiedział, to podaj też wg jakiego taktowania
    policzyli (takie jak w stacjonarnych w twoich planie, minutowe,
    impulsowe, jakieś inne?).

    Aha, a czy przed nawiązaniem połączenia z 19PKP jest darmowy komunikat
    paszczowy, że połączenie kosztuje ile kosztuje i jak nie pasi, to się
    rozłącz?

    Przemek

  • 33. Data: 2009-12-20 10:16:28
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 20 Gru, 10:32, Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:

    > Aha, a czy przed nawiązaniem połączenia z 19PKP jest darmowy komunikat
    > paszczowy, że połączenie kosztuje ile kosztuje i jak nie pasi, to się
    > rozłącz?
    >
    > Przemek

    Komunikat jest, informuje o tym gdzie się dodzwoniłeś oraz cenie netto
    i brutto połączenia.

    W.

  • 34. Data: 2009-12-20 21:28:39
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > Komunikat jest, informuje o tym gdzie się dodzwoniłeś oraz cenie netto
    > i brutto połączenia.

    Ale (o ile znam życie) wysłuchanie tego komunikatu jest już
    taryfikowane odpowiednio...

    Mylę się?

    Piotr

  • 35. Data: 2009-12-20 22:40:12
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-20 22:28, PiotRek wrote:

    > Ale (o ile znam życie) wysłuchanie tego komunikatu jest już
    > taryfikowane odpowiednio...

    Rozporządzenie mówi tylko o PR :-(

  • 36. Data: 2009-12-21 00:14:49
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Rozporządzenie mówi tylko o PR :-(

    Co oznacza PR w tym kontekście?

    Co do zapowiedzi - ja np. przetestowałem kiedyś na Pomarańczu wpTelefon
    708 108 123 (35 gr/min) oraz 708 208 123 (1,28 PLN/min czyli przypadkiem
    tyle co 19PKP :-)). W pierwszym przypadku dostałem NMTN,w drugim była
    bezpłatna zapowiedź o kosztach.

    Przemek

  • 37. Data: 2009-12-21 19:01:06
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    wiwany wrote:
    > Od 1 grudnia zmiana 194 36 na 197 57, PKP uniezalezniają się pod tym
    > względem od TP, przechodzą do "swojego" operatora:
    >
    > http://www.kpinfo.pl/news.php?readmore=11452

    A widzieliście cennik? Czy 19*** mogą mieć dowolny cennik?

    P.

  • 38. Data: 2010-01-02 20:00:26
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    Kontynuując temat: z dniem 1.01.2010 r. wyłączono już AUS 194 36 we
    wszystkich strefach poza łódzką i warszawską. Zatem jeszcze przez 3
    miesiące już tylko 22 194 36 i 42 194 36 ( no i bez AB, ale tylko w SN
    22 i 42)- call center.

  • 39. Data: 2010-01-02 23:18:29
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 2 Sty, 21:00, wiwany <w...@g...pl> wrote:
    > z dniem 1.01.2010 r. wyłączono już AUS 194 36 we
    > wszystkich strefach poza łódzką i warszawską.

    i tak już zostanie.

    Ircys

  • 40. Data: 2010-01-02 23:22:11
    Od: wiwany <w...@g...pl>