  • 11. Data: 2009-11-28 09:01:36
    Temat: Re: zmiana AUS info kolejowa
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 27 Lis, 22:30, Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:

    > Wracając z offtopa do naszych baranów, to tak swoją drogą, jak
    > "fizycznie" jest zrealizowana informacja pekape? Czy w każdej SN jest
    > oddzielny "call center" w postaci telefonu w okienku informacji
    > dworcowej w każdym mieście starowojewódzkim? Może faktycznie jakieś
    > "merge'owanie" by się przydało?
    >
    > Przemek

    A bardzo różnie. Np. w woj. podkarpackim wywołania z kilku stref
    kierowane są (tak było przynajmniej do zeszłego roku) do stanowiska
    "wojewódzkiego" w Rzeszowie. W wielu SN jest jeden punkt obsługi. Są
    też SN, gdzie jest kilka stanowisk/obszarów obsługi . Z tego co wiem
    tak było jest w SN 76- osobne kierowanie do Głogowa lub Legnicy.
    Zatem zasady nie ma- no może taka "proporcjonalna"- im mniejsze
    "ukolejowienie" tym większy obszar obsługi.
    Natomiast łódzkie i warszawskie stanowiska to prawdziwe Call C. z
    pełnym zakresem info, również taryfowej i również po angielsku. Stąd
    często na kolei reklamowane jako stricte ogólnopolskie.

  • 12. Data: 2009-11-28 09:33:53
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    Dodam jeszcze, że trochę już o tym pisaliśmy:

    http://groups.google.pl/group/pl.misc.telefonia/brow
    se_thread/thread/b4f016d5f8cba7bf#

  • 13. Data: 2009-11-28 18:38:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 Nov 2009 01:01:36 -0800 (PST), wiwany wrote:

> [...]
    >też SN, gdzie jest kilka stanowisk/obszarów obsługi . Z tego co wiem
    >tak było jest w SN 76- osobne kierowanie do Głogowa lub Legnicy.

    http://rozklad-pkp.pl/

    A tu niesmialo proponuja (42) 19436

    Efekt taki sobie - wlasnie korzystalem, chyba lepiej byloby jakby bylo
    lokalne. Choc dzwonilem z komorki, to jak ?

    J.

  • 14. Data: 2009-11-29 16:01:29
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 28 Lis, 19:38, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Efekt taki sobie - wlasnie korzystalem, chyba lepiej byloby jakby bylo
    > lokalne. Choc dzwonilem z komorki, to jak ?

    Więc wybieraj lokalnie tj. AB 194 36

  • 15. Data: 2009-12-02 09:23:53
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    Z nowszych informacji wynika więcej:

    1. zmienia się abonent z PKP PR na PKP Intercity
    2. stary numer działa do kwietnia 2010
    3. nowy numer jest wysokopłatny tj. czterokrotnie droższy niż obecny

    http://www.intercity.pl/?page=strona_glowna&ph_cente
    r_start=show&cmn_id=1597

    I z autopsji- w SN 71 numer nie działa.

  • 16. Data: 2009-12-02 20:01:56
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik wiwany napisał:
    > Z nowszych informacji wynika więcej:
    >
    > 1. zmienia się abonent z PKP PR na PKP Intercity 2. stary numer
    > działa do kwietnia 2010 3. nowy numer jest wysokopłatny tj.
    > czterokrotnie droższy niż obecny
    A ile się będzie płacić z komórek, bo jakoś cenniki M2AUS wydają mi się
    mętne :-)?

    > http://www.intercity.pl/?page=strona_glowna&ph_cente
    r_start=show&cmn_id=1597

    > I z autopsji- w SN 71 numer nie działa.
    No to przynajmniej nie przepłacisz :-)

    Przemek

  • 17. Data: 2009-12-07 11:46:18
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 2 Gru, 21:01, Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:

    > A ile się będzie płacić z komórek, bo jakoś cenniki M2AUS wydają mi się
> [...]

    W ramach aktualizacji : nie przepłacę nawet jakbym chciał. Numer nadal
    "u mnie" nie działa, od 4 dni dłubią na skutek mojej reklamacji...

  • 18. Data: 2009-12-09 09:34:52
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik wiwany napisał:

> [...]
    >
    > W ramach aktualizacji : nie przepłacę nawet jakbym chciał. Numer nadal
    > "u mnie" nie działa, od 4 dni dłubią na skutek mojej reklamacji...

    Hmm, skoro w opłatach za 19xxx panuje burdello, to te opłaty muszą być
    szczegółowo podane w cennikach dla poszczególnych numerów bądź ich
    zakresów. No a dla naprzykładu, w Telecom Pologne najświeższy CUT
    pochodzi z 1.11.09
    http://www.tp.pl/b/binaries/PL/358360/CUT_1_listopad
    a_2009_r_n_366960656.pdf
    i IMHO nijak z niego nie wynika, że kolejarzom za ich partylajnę należy
    płacić tyle, ile sobie winszują. A skoro tak, to albo Fhancuzy powinny
    łączyć w cenie strefowej (jako do zwykłego AUSa) albo, skoro cena jest z
    "segmentu premium" ;-) i musieliby kolejarzom dopłacać, nie łączyć w ogóle.

    Przemek

  • 19. Data: 2009-12-09 09:48:02
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 9 Gru, 10:34, Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:

> [...]
    > "segmentu premium" ;-) i musieliby kolejarzom dopłacać, nie łączyć w ogóle.

    Też to zauważyłem i zostawiłem sobie "na deser" tj. na ewentualne
    naciąganie się dla sportu za taryfikowanie niezgodne z cennikiem. Ale
    numer w SN Opole działa, więc przede wszystkim to kwestia techniczna,
    a raczej informatyczna.
    Natomiast kwestia rozliczeń na pewno jest uregulowana w umowie TP-
    TKTelekom. Ten numer AUS jest jedynym tego operatora.

  • 20. Data: 2009-12-09 10:43:32
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik wiwany napisał:

    > Też to zauważyłem i zostawiłem sobie "na deser" tj. na ewentualne
    > naciąganie się dla sportu za taryfikowanie niezgodne z cennikiem. Ale
    > numer w SN Opole działa,

    Rozumiem, że masz na myśli połączenia z &tp do 7719757? I co, kasują za
    to 1,28 PLN/minutę (i z jakim taktowaniem?)

    Przemek