  • Data: 2014-01-07 14:08:47
    Temat: Re: zmiaina przepisów o VAT - takie-tam
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
    On Mon, 6 Jan 2014, jerzu wrote:
    > On Mon, 6 Jan 2014 19:51:55 +0100, "J.F."

    > Trzeba by ustalić, na czym ta praca polega.
    > Podatki działają tak, że "nie tworzą faktów" - trzeba znaleźć
    >prawną definicję zdarzenia (może nie być ustawowej, wtedy
    >z braku laku np. słownikowa może stać się "prawną") i dopiero
    >patrzeć co wyniknie z podatków.

    Definicja to malo - masz jeszcze ordynacje, w ktorej zapisano ze
    podatki sie placi tak jak sie urzedowi wydaje, a nie jak cos nazwales
    :-)

    > Piszesz o *PRACY*, tak?
    >http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,18,33,212,,
    ,ustawa-z-dnia-26061974-r-kodeks-pracy1.html
> [...]
    >CHYBA, że praca polega na jeżdżeniu, znaczy u kierowcy.
    > Ale oczywiście pracodawca może pracownikowi fundować np.
    > ubezpieczenie
    >zdrowotne, darmowy dojazd do pracy tudzież gwiazdki z nieba, tyle
    >tylko, że fiskus traktuje to jako "wynagrodzenie".
    > Po polsku - chce podatków :) (obu, VAT od pracodawcy, dochodowy
    >od pracownika).
    > Odpowiadając na postawione obok pytanie, dlaczego US praktycznie
    >nie ścigają takich przypadków: bo pewnie w odwecie obywatele
    >wykazaliby się znaczną inicjatywą społeczną w dostarczaniu dowodów

    Co wolno wojewodzie ....

    Fiskus to po trochu sciga, ale do tej pory faktycznie skromnie.
    W obliczu nowego zapisu moze mu ochota skoczyc.

    J.