  • Data: 2014-01-08 09:43:53
    Temat: Re: zmiaina przepisów o VAT - takie-tam
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:1ok49s09uy2rl.si8ilxx5dgdl.dlg@40tude.net...

    > W domu ... to po co im sluzbowe auto ?

    Żeby szybko reagować na polecenia pracodawcy.

    > nie martw sie, tez beda :-)

    To dlaczego piszesz wcześniej, że "Tu nie o samotnych biznesmenow chodzi,
    tylko o firmy z flota."?

    > Gdzies jednak pracownicy po pracy musza odstawic te auta.
    > Na publiczny parking pood firma ? Prosze bardzo, to juz przeciez
    > trenowano, fotka, tlumaczenie, kara i podatek :-)

    Nie znam sprawy. Możesz rozwinąć?

    > Zakazu fotografowania obiektow na ulicy nie ma ...

    OK. Tu się poddaję.

    > wezwie sie pipe, sprawdzi poprawnosc naliczenia godzin nadliczbowych
    > :-)

    Ależ proszę bardzo. W niektórych firmach sprawy kadrowe są przestrzegane
    bardzo skrupulatnie.

    > No to sie nie masz czego bac, kupuj smialo :-)

    Na razie nie potrzebuję kupować, niestety.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba