  • 21. Data: 2009-06-27 17:28:55
    Temat: Re: złota lub platynowa karta kredytowa premiowana doładowaniami prepaid
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Waldek Godel pisze:
    > Ja wiem. Bo firma Allegro nie ma nic wspólnego z uczciwością kupiecką tylko
    > zależy jej na jak najszybszym wydymaniu jak największej ilości klientów.

    Właśnie scharakteryzowałeś 95% polskich przedsiębiorców.

    --
    Mithos

  • 22. Data: 2009-06-27 18:14:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 27 Jun 2009 19:28:55 +0200, Mithos napisał(a):

    > Właśnie scharakteryzowałeś 95% polskich przedsiębiorców.

    Owszem, przykład wielkich korporacji deprawuje, ale czasem jest
    konkurencja, która wymusza pewne oznaki kultury handlowej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 23. Data: 2009-06-27 18:50:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Waldek Godel pisze:
    > Owszem, przykład wielkich korporacji deprawuje, ale czasem jest
    > konkurencja, która wymusza pewne oznaki kultury handlowej.

    Z małymi jest czasem jeszcze gorzej. IMO

    --
    Mithos

  • 24. Data: 2009-06-28 00:17:45
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Co, mam ci maila pokazać?

    Lepiej powiedz za co ci je skasowiali.

    Przypuszczam, że nie zalogowałeś się na nie, ani nie miałeś naliczonych
    żadnych punktów przez okres powyżej 3 m-cy.

  • 25. Data: 2009-06-28 08:45:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Jun 2009 01:15:49 +0200, k...@o...pl wrote:
    >oglądam sobie ofertę różnych banków i np. proponują mi system pkt
    >premiujący używanie karty jakimiś milami. Obojętnie, czy chodzi o
    >statki wodne czy powietrzne, taka premia mnie nie interesuje.
    >Wolę coś z czego korzystam np. doładowania komórek.

    P.S. Platynowa karta, a na doladowania czy abonament sepimy :-)
    I latac sie nie chce ?

    No chyba ze latasz wlasnym samolotem :-)

    J.

  • 26. Data: 2009-06-30 10:41:34
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Marcin Wasilewski wrote:

    > Przypuszczam, że nie zalogowałeś się na nie, ani nie miałeś naliczonych
    > żadnych punktów przez okres powyżej 3 m-cy.

    ALbo jest rudy, albo ma mały nos - zawsze jest "jakiś powód" :>

    TG

  • 27. Data: 2009-06-30 10:55:55
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 27 Cze, 13:56, "josefff" <josefff@[nie spamuj]wp[nie spamuj].pl>
    wrote:

    > W portfelu nosze 10 kart po 50K limitu (w sumie 500K).
    > Szukam jakiejs oferty zeby za wydana kase ladowalo mi karte HaloBiedronka!
    Jeśli nie chcesz latac LOTem lub innymi liniami z tego aliansu, to
    doładowanie komórki może być lepsze;) a, że wybrałeś
    HaloBiedronka..wybór jak wybór:) przy 500K(jeśli tyle wykorzystujesz:)
    najlepszy będzie Alior bo inne maja limity. Tylko uważaj, na podatek:)

    ;)

  • 28. Data: 2009-06-30 10:58:08
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 28 Cze, 10:45, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > P.S. Platynowa karta, a na doladowania czy abonament sepimy :-)
    jak ktoś dużo wydaje to może dużo zyskać, nie wiem skąd twierdzenie,
    że bogaci nie są(nie powinni być?) oszczędni.
    > I latac sie nie chce ?
    a trzeba latać?
    lub ograniczać się do wybranych linii lotniczych?