  • Data: 2015-04-27 21:05:19
    Temat: Re: złodziejskie ceny zdjęć do dowodów
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Kosewski" 553e6f50$0$8387$6...@n...neostrada.pl

    > Nie kosztują, bo Apple zleca produkcję. Ta firma dziś nie

    Aha... Zleca komuś, kto wykonuje pracę za darmo. ;)

    > W pierwszej wypowiedzi napisałeś, że płacisz 20 zł za włożenie czegoś w USB, a to
    kosztuje grosze.

    Zacytuj, bo IMO piszesz nieprawdę. :)

    > Analogicznie w serwisach rowerowych. Przegląd całego roweru to (w Wawie) 150 zł.
    Taki przegląd trwa długo, usyfiasz się,

    Ciekawe, po co usyfiasz się. ;) Ale to temat na inną grupę. :)

    > możliwe są różne niespodzianki. Regulacja hamulca obręczowego trwa 3 minuty i
    kosztuje 20 zł.

    Przegląd polega na regulacji cięgien? :)
    Bo raczej nie na wymianie wszystkich szprych. ;)
    (czy centrowaniu kół po (; jeździe wyczynowej ;)
    i wymianie osiek tytanowych oraz na dodawaniu
    kolejnych/dodatkowych zębatek do wolnobiegów...)

    IMO regulacja hamulców to poważne zadanie jak na rower.
    Ale (jak już pisałem) to temat na inna grupę.

    Ja nie miewałem problemów z przerzutkami, ale z hamulcami -- miałem.
    (a mam za sobą nie tylko rower z Biedronki)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'