    From: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zła jakość zdjęcia- dlaczego?
    Date: Fri, 10 Apr 2009 21:13:23 +0200

    Użytkownik "maximus" <l...@a...skasuj_to.pl> napisał w
    wiadomości news:grnrcn$bem$1@news.telbank.pl...
    > Wszystkie rodzaje przysłon.
    > Czytałem przy przy najmniejszej przysłonie jest największa ostrość - nie
    > zgadzasz się z tym?
    > Wyostrzenia nie próbowałem w manualu, ale nie sądze aby w tym był problem.
    > Przysłony próbowałem różne, ze stabilizacja i bez efekt bardzo podobnyw
    > zasadzie zawsze to samo jak na przykładowym zdjęciu.
    > Chcesz mi powiedzieć że jak wywale >1k na obiektyw lepszy to ostrość sie
    > poprawi w maksymalnym zbliżeniu ?
    Niekoniecznie się polepszy, zależy co kupisz. Ale wszyscy raczej
    uważają, że jeśli zmienisz ten najgorszy możliwy obiektyw do
    puszki Sony na coś lepszego, albo nawet bardzo dobrego, to na
    pewno ostrość się polepszy.

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Fotografii: www.stopa.cso.pl