  • Data: 2023-03-07 22:15:23
    Temat: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 6 Mar 2023 12:42:33 +0100, Cavallino

    > Widać w Warszawie macie inne przepisy.

    Buahaha, ah jak mi ciebie brakowało,
    to czyszczenie kibla to był dobry
    pomysł jednak!

    > Ale juz od dawna wiadomo, że Warszawa to stan umysłu.

    Napisał pyrak co miga w prawo jak jedzie
    przez skrzyzownaie prosto. buehehe

    > P.S.
    > Na identycznych rondach w Poznaniu miga większość.
    > Zgodnie z przepisami.

    Widać te pyraki to jakis odmienny stan umysłu. Chociaż moment, byłem
    wielokrotnie w Poznaniu i nikt w takich sytuacjach nie migał przy
    zjeżdżaniu (ot choćby na Kaponiera). Czyli może to jednak ty masz swój stan
    umysłu, swoją rzeczywistość i rozciągasz ją na niewinnych robiąc z nich
    idiotów podobnych sobie.

    --
    Pozdor
    Myjk