  • Data: 2023-03-08 06:08:47
    Temat: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.03.2023 o 23:16, nadir pisze:

    > Tobie najwygodniej na wprost, ale są rodna z trzema i sześcioma
    > wlotowymi/wylotowymi ulicami. Co z kierunkowskazami na takich rondach?

    Ustalmy najpierw czemu chcesz migać w prawo jak jedziesz prosto.

    > No bo się zafiksowałeś na jakiś jednym gównianym rondzie w Warszawie,

    Nie ja się zafiksowałem, tylko ty napisałeś że "pod palmą na wprost"
    migasz prawym przy zjeździe. I nie jest to jedno gówniane rondo w
    warszawie, tylko większość"rond" w warszawie.

    > Nie jadę na wprost, tylko opuszczam rondo.

    Jedziesz na wprost wyznaczonym pasem.

    > Gdyby to rondo miało 3 wjazdy/zjazdy równoco 120 stopni to coś to zmienia?

    Gdyby matka miała kuta to by była ojcem. Ustalmy najpierw czemu chces
    migać w prawo jadąc prosto i to tylko wtedy jak nie działa sygnalizacja;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!