  • 71. Data: 2012-01-31 18:24:26
    Temat: Re: zimowy ON jest do -20'C
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Boicie się spotkać na chot-doga rzebym was nie ścignoł potem w trasie.
    > Jak hcecie to sobie płaćcie za paliwo mafii z orlenu i lobby a ja wolę
    > zimuwki dobre kupić za to co oszczendzę. Latem jerzdrzę na czterech
    > dojazduwkach bo wtedy jeszcze mniej pali muj ropniaczek ale na zimę to
    > już frigo załorzyłem żeby dobrze chamował.

    A jakie masz zimuwki kolego? Ja kupiłem MARKGUMY, niby to nalewajki, ale
    mają bierznik CONTINENTALA wienc raczej mu nie ustempujom! W końcu to
    tylko guma!!!

  • 72. Data: 2012-01-31 18:24:59
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Kup sobie najsampierw słownik ortograficzny a puźniej podyskutujemy!

    Nie stadź go bo wydał wszystko na pąpospryski! Hihi.

  • 73. Data: 2012-01-31 18:25:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-01-2012 18:21, to pisze:

    > Tak, koń mi ofiarował pół swojej kolekcji!

    Oddał ci swój ulubiony w deseń pizzy margabritta??

    --
    Paweł

  • 74. Data: 2012-01-31 18:25:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/01/2012 17:24, to wrote:
    > begin DoQ

    > Nie stadź go bo wydał wszystko na pąpospryski! Hihi.

    Bóraki nowobogackie jesteście i nie gadam z wami. Rzeście kupili od
    turka i zagazowali pewnie bo na bęzynę was nie stać hahahahaha!!!!11!!11!!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 75. Data: 2012-01-31 18:26:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-01-2012 18:23, Artur Maśląg pisze:

    > Wydałeś mnie - jestem nieszczęśliwy, ponieważ już ich nie produkują
    > i tylko MB wpadło na pomysł z produkcją używanych.

    Możesz odkupić Sierre od Adama Płaszczycy. Słyszałem że budowano ją na
    podzespołach FSO :)

    --
    Paweł

  • 76. Data: 2012-01-31 18:27:07
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Kolina: a od kiedy to stewardesy (ostatnio byłeś właśnie stewardesą)
    > pracują w biurowcach?

    W tym inteligentnym biurowcu windy są jak odrzutowce dalekiego zasięgu.
    Odprawa przy wejściu, fotele, pasy, stewardesy, posiłek, i po 2 godzinach
    wysiadasz na 20 piętrze.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 77. Data: 2012-01-31 18:30:50
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Wydałeś mnie - jestem nieszczęśliwy, ponieważ już ich nie produkują i
    > tylko MB wpadło na pomysł z produkcją używanych.

    Ej Fuczak, dasz się karnąć poldasem 1.5 SLE z chalogenami na spociku?!

  • 78. Data: 2012-01-31 18:31:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Możesz odkupić Sierre od Adama Płaszczycy. Słyszałem że budowano ją na
    > podzespołach FSO :)

    Nie wiedziałem, że on ma replikę!

  • 79. Data: 2012-01-31 18:31:48
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Oddał ci swój ulubiony w deseń pizzy margabritta??

    Tak, a jego deseń pochodzi stąd, że się na niego spawiował i nie dał rady
    domyć!

  • 80. Data: 2012-01-31 18:32:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Bóraki nowobogackie jesteście i nie gadam z wami. Rzeście kupili od
    > turka i zagazowali pewnie bo na bęzynę was nie stać
    > hahahahaha!!!!11!!11!!

    Sorki, ale skoro na gazowni jeździ tak samo to po co pszepłacać za bęzynę
    rzydowskim kącernom?