  • 61. Data: 2012-01-31 18:11:23
    Temat: Re: zimowy ON jest do -20'C
    Od: to <t...@i...pl>

    begin anCZka

    > NASZ budynek jest INTELIGENTY.....

    Co więcej, mówi się, że Cię pobił w teście IQ.

  • 62. Data: 2012-01-31 18:12:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Ej no ja mam tedeka i mówię ci że nie klekocze, pali na dotyk a bierze
    > 3.5 litra w trasie. Gupi tylko są ci co to se gaz zakładają bo na
    > benzynę nie stać a potem śróbką odkręcają żeby tjuningować. Ja to mam
    > 150 koni w dizlu i taki moment że mi żadne iwo na światłach nie
    > podskoczy.

    Tak, tak, rzeby Ci się prendzej wtryski i pąpa nie rospadły w tym
    klekocie. Hihihi. Kle, kle, kle.

  • 63. Data: 2012-01-31 18:13:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-01-2012 18:08, to pisze:
    > Czyli tylko ja?!

    Na to wychodzi, a masz odpowiedni zestaw kapeluszy?

    --
    Paweł

  • 64. Data: 2012-01-31 18:15:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-01-2012 18:12, to pisze:

    > Tak, tak, rzeby Ci się prendzej wtryski i pąpa nie rospadły w tym
    > klekocie. Hihihi. Kle, kle, kle.

    Hahaha to się może Kamilek zdziwić jak mu przyjdzie zabecelować za
    używane pąpospryskiwacze :D

    --
    Paweł

  • 65. Data: 2012-01-31 18:20:20
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/01/2012 17:15, DoQ wrote:

    > Hahaha to się może Kamilek zdziwić jak mu przyjdzie zabecelować za
    > używane pąpospryskiwacze :D

    Boicie się spotkać na chot-doga rzebym was nie ścignoł potem w trasie.
    Jak hcecie to sobie płaćcie za paliwo mafii z orlenu i lobby a ja wolę
    zimuwki dobre kupić za to co oszczendzę. Latem jerzdrzę na czterech
    dojazduwkach bo wtedy jeszcze mniej pali muj ropniaczek ale na zimę to
    już frigo załorzyłem żeby dobrze chamował.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 66. Data: 2012-01-31 18:21:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-01-2012 18:20, kamil pisze:

> [...]
    > dojazduwkach bo wtedy jeszcze mniej pali muj ropniaczek ale na zimę to
    > już frigo załorzyłem żeby dobrze chamował.

    Kup sobie najsampierw słownik ortograficzny a puźniej podyskutujemy!

    --
    Paweł

  • 67. Data: 2012-01-31 18:21:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Na to wychodzi, a masz odpowiedni zestaw kapeluszy?

    Tak, koń mi ofiarował pół swojej kolekcji!

  • 68. Data: 2012-01-31 18:22:07
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-01-31 14:52, anCZka pisze:

    > dlaczego uwazasz że troluje? Wyjeżdzam z apartamnatu (temp 8 C) ok 8:15. Ok
    > 9tej jestem w luksusowym biurowcu w którym pracuję (temp 12C). Nie ma silły
    > żeby mi zamarzł olej tym bardziej że mam bardzo pojemny silnik
    >
    > Ania

    Kolina: a od kiedy to stewardesy (ostatnio byłeś właśnie stewardesą)
    pracują w biurowcach?

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 69. Data: 2012-01-31 18:22:50
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Hahaha to się może Kamilek zdziwić jak mu przyjdzie zabecelować za
    > używane pąpospryskiwacze :D

    Tak to jest jak się chce pszyoszczędzić... potem trzeba supłać ze
    skarpety na pąpospryski!!!

  • 70. Data: 2012-01-31 18:23:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-31 17:34, DoQ pisze:

    > Artur to raczej tylko Polonezy ujeżdża!!

    Wydałeś mnie - jestem nieszczęśliwy, ponieważ już ich nie produkują
    i tylko MB wpadło na pomysł z produkcją używanych.