  • 41. Data: 2012-01-31 17:33:38
    Temat: Re: zimowy ON jest do -20'C
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > 3.5 litra w trasie, dużo bo jest w kombi i w automacie. Założyłem
    > ostatnio ksenony i zaczął trochę więcej palić, pewnie prądu biorą.

    Muj pali 3,6 bo ma jeszcze skury, a skury wiencej warzą nisz zwykły
    materiał.

  • 42. Data: 2012-01-31 17:33:39
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/01/2012 16:31, Dysiek wrote:

    > Zimno jak na luksusowy biurowiec.

    Pewnie klimatyzowany, od razu widać że grube ryby.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 43. Data: 2012-01-31 17:34:15
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/01/2012 16:30, DoQ wrote:

    > No to widać jest gwiazda jak na badylaża przystało! Gratki koleżko i
    > sukcesów życze!

    Szerokości koleżko, może się kiedyś spotkamy na hot doga przy Shellu!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 44. Data: 2012-01-31 17:34:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Też mam ubaw, zwłaszcza że nikt tych nowobogackich nie chce cholować!!!
    > haaha

    Powinni w komplecie z dieslem sprzedawać... CHOLOWNIK!!! :DDD

  • 45. Data: 2012-01-31 17:34:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-01-2012 17:32, to pisze:

    > Ja i Fuczak!

    Artur to raczej tylko Polonezy ujeżdża!!

    --
    Paweł

  • 46. Data: 2012-01-31 17:35:06
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/01/2012 16:34, to wrote:
    > begin DoQ

    > Powinni w komplecie z dieslem sprzedawać... CHOLOWNIK!!! :DDD

    Ale wy zawistne hamy jesteście.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 47. Data: 2012-01-31 17:35:16
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Pewnie klimatyzowany, od razu widać że grube ryby.

    Klimatyzowany pąpą cieplną.

  • 48. Data: 2012-01-31 17:36:25
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Szerokości koleżko, może się kiedyś spotkamy na hot doga przy Shellu!

    Ej, koledzy, robimy hotdogowego spocika?! W planie jedzenie paruwek,
    podziwianie naszych gwiazd i wyszydzanie dieslowego plebsu!

    Kto chentny?

  • 49. Data: 2012-01-31 17:37:11
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Ale wy zawistne hamy jesteście.

    Nie bluźnij kolego bo dostaniesz psztyczka w nos!!!1

  • 50. Data: 2012-01-31 17:38:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-01-2012 17:36, to pisze:

    > Ej, koledzy, robimy hotdogowego spocika?! W planie jedzenie paruwek,
    > podziwianie naszych gwiazd i wyszydzanie dieslowego plebsu!
    > Kto chentny?

    Chentnie podjade! Tylko kto stawia paruwki???

    --
    Paweł