  • 51. Data: 2012-01-31 17:38:58
    Temat: Re: zimowy ON jest do -20'C
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/01/2012 16:31, to wrote:
    > begin kamil

    > A jakim mercem się wozisz koleszko? Ja wożę wurst szejsetą!

    Tedek rocznik dziewienćosiem w automacie. 150 konikuf panie lusterka
    składa, tylko nie ma kiedy pogonić bo kapelusze lewy pas ciągle blokują.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 52. Data: 2012-01-31 17:40:26
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/01/2012 16:37, to wrote:
    > begin kamil

    > Nie bluźnij kolego bo dostaniesz psztyczka w nos!!!1

    Ej no ja mam tedeka i mówię ci że nie klekocze, pali na dotyk a bierze
    3.5 litra w trasie. Gupi tylko są ci co to se gaz zakładają bo na
    benzynę nie stać a potem śróbką odkręcają żeby tjuningować. Ja to mam
    150 koni w dizlu i taki moment że mi żadne iwo na światłach nie podskoczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 53. Data: 2012-01-31 17:41:22
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/01/2012 16:35, to wrote:
    > begin kamil

    > Klimatyzowany pąpą cieplną.

    Albo azbestem jeszcze.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 54. Data: 2012-01-31 17:42:52
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/01/2012 16:36, to wrote:
    > begin kamil

    > Ej, koledzy, robimy hotdogowego spocika?! W planie jedzenie paruwek,
    > podziwianie naszych gwiazd i wyszydzanie dieslowego plebsu!
    >
    > Kto chentny?

    Jak wyszydzać dizla chcecie to ja pszyjadę i możemy się ścignonć w
    trasie to zmienisz zdanie koleżko.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 55. Data: 2012-01-31 17:52:55
    Od: "anCZka" <A...@o...pl>

    >Albo azbestem jeszcze.

    zazdrość waspali. NASZ budynek jest INTELIGENTY.....

  • 56. Data: 2012-01-31 17:57:02
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > zazdrość waspali. NASZ budynek jest INTELIGENTY.....

    Jeśli tak jak ty to nie ma się czym chwalić ;-)

  • 57. Data: 2012-01-31 18:08:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Artur to raczej tylko Polonezy ujeżdża!!

    Czyli tylko ja?!

  • 58. Data: 2012-01-31 18:09:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Jak wyszydzać dizla chcecie to ja pszyjadę i możemy się ścignonć w
    > trasie to zmienisz zdanie koleżko.

    TDI ENGINS ARE FOR SENIOR SITIZENS!

  • 59. Data: 2012-01-31 18:09:46
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-01-31 17:52, anCZka pisze:

    > zazdro?? waspali. NASZ budynek jest INTELIGENTY.....

    dobra, wypierdalaj

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 60. Data: 2012-01-31 18:09:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Tedek rocznik dziewienćosiem w automacie. 150 konikuf panie lusterka
    > składa, tylko nie ma kiedy pogonić bo kapelusze lewy pas ciągle blokują.

    Zauż sobie zestaw HID to beda spierdalać!!!