  • Data: 2017-01-07 21:59:12
    Temat: Re: [zimowo] samostart
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no nie wiem...
    ja to mam jakiegoś pecha...

    ludzie mają jakieś trupy, ale z paleniem nie mają problemów...

    ja miałem z 10 samochodów,
    i każdy z nich ledwo kręcił silnikiem przy <0 st.
    nie wiem co jest grane,
    w kilku z nich wymieniłem akumulator na nowy,
    nic to nie dało,
    przyjeżdżam rano, zostawiam auto na dworze, pod koniec dnia odpalam,
    ledwo kręci...

    podkreślam, miałem tak we wszystkich moich samochodach...

    nie wiem prawdę mówiąc co jest grane...

    wczoraj jakoś tak odpaliłem na youtube filmik, uruchamianie ciężkich
    silników, ciekawe - ludzie kręcą silnikami po 10 minut i rozrusznik
    nawet nie zwalnia, a u mnie ledwo kręci...

    nie czaję...