  • 31. Data: 2010-12-30 23:27:13
    Temat: Re: zimowki do Ferrari ?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Maciej Browarczyk

    > A jaki Ci sie sprawuje stozek AOMA w tym Priusiku? Bo ja do swojego
    > Kadetta wrzucilem ostatnio Simote i zastanawiam sie nad tym, podobno
    > lepsze od turbinki Kowalskiego:
    > http://tinyurl.com/2weupeq

    Nie mam niestety doświadczeń ze stożkami. Za to ostatnio zamontowałem
    komplet Magnetyzerów. Czy uważasz, że powinienem zainwestować także w
    stożek?

    --
    ignorance is bliss

  • 32. Data: 2010-12-30 23:37:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 18:11:10 +0100, Pa_blo napisał(a):

    > Dzisiaj na Przybyszewskiego w Pozku widzialem jakiegos mlokosa w F 599...
    >
    > Sniegu sporo i albo kamikadze, albo gdzies dostal do tego zimowki :)

    Na przód:
    http://www.opony.com/szukaj-opon/osobowe-zimowe-245-
    40-r19

    Na tył:
    http://www.opony.com/szukaj-opon/osobowe-zimowe-305-
    35-r20

    Razem z 7k. Jak już ma 599 to raczej opony nie są problemem :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 33. Data: 2010-12-30 23:40:42
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "fer" <s...@a...er> napisał w wiadomości

    > Po co mu zimowki w mieście?

    Bo jest slisko ?

    > Skoro jechał taką furą to jest dobrym szoferem.

    Pewnie jeszcze wyssal z mlekiem matki...

    > Jak się rozbije , będzie powód do dysputy.

    Albo ktos mu w dupe wjedzie, w takich warunkach prawdopodobienstwo znacznie
    wyzsze.

    --
    Picasso

  • 34. Data: 2010-12-30 23:42:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 30 Dec 2010 22:27:13 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin Maciej Browarczyk

    > Nie mam niestety doświadczeń ze stożkami. Za to ostatnio zamontowałem
    > komplet Magnetyzerów. Czy uważasz, że powinienem zainwestować także w
    > stożek?

    do ekoToyuoty nie wolno zakładać magnetyzerów. Grozi rozsadzeniem
    zbiornika z powodu nadprodukcji paliwa.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 35. Data: 2010-12-30 23:44:06
    Temat: Re: zimowki do Ferrari ? [OT] Prius ekologia - przydługawe
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-30 22:37, jerzu pisze:

    > Nudny już z tym jesteś.

    Samo wyprodukowanie takiego Prijusa kosztowało środowisko więcej
    niż V8 jest w stanie wyprodukować spalin przez 200 000 km.
    Całe to ścierwo z całą tą ekologią to public-relation i marketing
    w czystej postaci i robienie ludziom wody z mózgów.

    Jak chcą, aby dbać o środowisko to niech zaczną produkować auta,
    które nie tyle, że będą miały gwarancje 10 lat i 1.000.000 km.
    One nie będą mogły się zepsuć. Z technicznego punktu widzenia
    jest to możliwe.

    A po 10 latach to producent niech zabierze to auto i zutylizuje
    na własny koszt.

    Środowiska nie psują spaliny z aut, ale przemysł metalowy i chemiczny.
    Produkcja stali, miedzi, izolacji, szyb, plastików, klejów a potem
    od cholery części zamiennych. Bo całe to nowoczesne ścierwo się jebie.

    Europa zatruwa środowisko tylko w 3 procentach w skali świata.
    Najwięcej trują USA i Chiny. Ale to tu wymyślają kolejne normy Euro.

    Ktoś ostatnio policzył, że ten cały wulkan ejakulaja czy coś-tam wywalił
    tyle CO2 do atmosfery ile wszystkie auta jeżdżące po ziemi wywaliły by
    w spalinach przez 80 lat.

    Zachwycanie się ekologicznymi prijusami, hybrydami (Evo 11 podobno
    ma być takim wynalazkiem) i innymi gównami przeczy zdrowemu
    rozsądkowi, jest podyktowane jakąś dziwną modą i ma tylko nakręcać
    światową koniunkturę.

    to tak generalnie moje zdanie bo już nie mogę z tej całej zawszonej
    ekologii

  • 36. Data: 2010-12-30 23:47:49
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-30 18:11, Pa_blo pisze:
    > Dzisiaj na Przybyszewskiego w Pozku widzialem jakiegos mlokosa w F 599...
    >
    > Sniegu sporo i albo kamikadze, albo gdzies dostal do tego zimowki :)

    potem będzie na allegro: "nie używany w zimie"

  • 37. Data: 2010-12-30 23:50:11
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > A jaki problem kupić zimówki do takiego auta?

    315/30R20 ?

    Kiedys Dziewulski marudzil, ze swoja Corvetta nie moze jezdzic zima, bo opon
    do niej nie ma...

    --
    Picasso

  • 38. Data: 2010-12-30 23:51:31
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Beny" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > a co myslisz ze problem jest kupic zimowki nawet do 599 ?

    poszukaj bo na baloon.pl i opony.pl nie widze...

    --
    Picasso

  • 39. Data: 2010-12-30 23:57:24
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-30, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Wydaje Ci się że 245 wystarczy żeby odpychać niemal 520KM?

    Wydaje Ci się, że na śliskim te 520KM da się wykorzystać?
    ;-)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

    PS: uwagi o kolcach odrzucamy jako niezorganizowane.

  • 40. Data: 2010-12-31 01:03:03
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

> [...]
    35-r20
    > Razem z 7k. Jak już ma 599 to raczej opony nie są problemem :)

    Specjalista w oponach nie jestem, ale tam chyba jest z tylu 315/30R20 i czy
    ten profil przy tej szerokosci nie zmienia sie za mocno ?

    --
    Picasso