  • 21. Data: 2010-12-30 20:52:04
    Temat: Re: zimowki do Ferrari ?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Kumpel ostatnio szukał opon do swojego SL55 AMG (R230). Niestety
    > odpowiednie opony dostać u nas tak "łatwo", że musiał zadowolić się
    > jakimiś kondomami w rozmiarze 245 - a i tak po śniegu jeździ się nim
    > dość słabo...

    Ale po co szersze na zimę?

    Inna sprawa, że nie wiem jaki sens ma jazda Ferrari po śniegu, bo
    przypuszczalnie jest dość męcząca...

    --
    ignorance is bliss

  • 22. Data: 2010-12-30 20:55:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-30 20:52, to pisze:

    > Ale po co szersze na zimę?

    Wydaje Ci się że 245 wystarczy żeby odpychać niemal 520KM?

    > Inna sprawa, że nie wiem jaki sens ma jazda Ferrari po śniegu, bo
    > przypuszczalnie jest dość męcząca...

    Tak samo jak w/w AMG. Co najwyżej z myjni do garażu...

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 23. Data: 2010-12-30 21:06:23
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 30 Gru, 18:31, "fer" <s...@a...er> wrote:
    > Skoro jechał taką furą to jest dobrym szoferem.

    dedykuję Ci ten filmik ;-)
    http://www.youtube.com/watch?v=n1_FaZqW5pw&feature=p
    layer_embedded

  • 24. Data: 2010-12-30 21:26:50
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-12-30 20:52, to pisze:
    > Inna sprawa, że nie wiem jaki sens ma jazda Ferrari po śniegu, bo
    > przypuszczalnie jest dość męcząca...

    Mi się od razu przypomina filmik z Gallardo... jak widać po odpaleniu
    odpowiednich systemów da się. http://www.youtube.com/watch?v=IUaH-dw7FzI
    Jednak też na przypuszczeniach się skończy bo najmocniejsze czym
    jeździłem nie miało nawet połowy mocy tych samochodów.

    Może ktoś bardziej rozeznany w temacie powie czy się da bez męki.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 25. Data: 2010-12-30 22:37:42
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 30 Dec 2010 18:57:34 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >Ja moją ekologiczną Toyotą Prius

    Nudny już z tym jesteś.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2010-12-30 22:49:49
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-30 18:34, Beny pisze:
    (ciach)
    > jedyny problem to cena, minimum 1tys sztuka

    Więcej kosztują porządne zimówki do C63AMG

  • 27. Data: 2010-12-30 22:56:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Dec 2010 22:49:49 +0100, megrims <m...@i...pl>
    wrote:

    >W dniu 2010-12-30 18:34, Beny pisze:
    >(ciach)
    >
    >Więcej kosztują porządne zimówki do C63AMG

    Tem tysiąc to jakiś żart IMHO, bo do mojego dostawczaka opony zimowe z
    wyższej półki kosztują ponad 700 zł. za sztukę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 28. Data: 2010-12-30 23:00:21
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 10-12-30 19:57, to pisze:

    > Nie zgadzam się. Ja moją ekologiczną Toyotą Prius nigdy nie przekraczam
    > 30 km/h w mieście dzięki czemu, jak dowiedli szwedzcy naukowcy, jestem
    > dwudziestokrotnie bardziej bezpieczny niż szaleniec jadący 70 km/h w
    > terenie zabudowanym, nawet w Ferrari.

    A jaki Ci sie sprawuje stozek AOMA w tym Priusiku? Bo ja do swojego
    Kadetta wrzucilem ostatnio Simote i zastanawiam sie nad tym, podobno
    lepsze od turbinki Kowalskiego:
    http://tinyurl.com/2weupeq

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 29. Data: 2010-12-30 23:25:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Pigułki się skończyły?

    Nie wiem, ale jeśli ich potrzebujesz, to radzę się pospieszyć, bo jutro
    apteki pewnie krócej otwarte. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 30. Data: 2010-12-30 23:25:55
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-30 22:56, jerzu pisze:

    > Tem tysiąc to jakiś żart IMHO, bo do mojego dostawczaka opony zimowe z
    > wyższej półki kosztują ponad 700 zł. za sztukę.

    C63AMG
    Przód: 235/40R18
    Tył: 255/35R18

    rozpiętość cenowa opon zimowych w tym rozmiarze łatwo
    znaleźć na opony.pl.

    Przed przecena cena sięga 1900 :D.