  • Data: 2012-12-24 10:02:09
    Temat: Re: zgrabne pudlo na 4-5HDD
    Od: sphinxozo <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Gru, 20:13, DooMiniK <bachus@bachus> wrote:
    > Szukam zgrabnej obudowy na 4-5 HDD. Mam kilka dysków
    > 2TB i chcę zbudować FreeNAS. RAMu wsadzę z 16-24GB
    > i powinno śmigać. Coś możecie polecić?
    >
    > --
    > Dominik Siedlak (bachus)
    > bachus(at)post(dot)peel

    Jak to ma byc tylko pudło na dyski i nic więcej , popatrz sobie na HP
    MicroServer. Da się czasem upolować w miarę tanio na aukcjach.
    Masz małą bude , zasilacz i miejsce na 4 dyski + cdslim albo dysk
    2.5''. Można wsadzić max 8GB ramu, zwykłe DDR3 też chodzą.
    Sam używam od ponad roku z freenas właśnie i czterema dyskami. Prądu
    bierze mało bo to oszczędny AMD , a przy użyciu protokołów iscsi
    wyciąga prawie max z gigaethernetu.
    Masz 6 albo 8 portów USB jeszcze i hdmi, oraz jeden wolny slot jak
    chcesz wsadzić coś jeszcze. Generalnie naprawde fajny sprzęcik.

    Marcin