  • Data: 2010-02-03 20:30:25
    Temat: Re: zewnętrzne HDD - WTF?
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin [3M] napisał:

    > Dla wszystkich zwolenników archiwizacji na HD.
    >
    > Nabyłem zewnętrzny dysk 1T "Imation" ( w środku Samsung). Właściwie od
    > początku zachowywał się dziwnie. Po jakimś czasie nie miałem wątpliwości
    > - są z nim problemy. Dane znikały i pojawiały się, dysk się
    > "zawieszał"... To samo na dwóch komputerach.

    Cześć!
    Miałem podobne problemy z 500GB dyskiem Samsunga. Działał dość dziwnie -
    albo nie mogłem zapisać danych do głównego katalogu, albo coś widział,
    albo nie widział. Cuda. Na jednym komputerze w pracy było OK na innych
    źle. Wcześniej zlikwidowałem FAT, formatując jako NTFS. To nie pomogło
    ale podobno ten format jest lepszy, odporniejszy. Nie bijcie, bo nie
    jestem fachowcem. Doświadczony kolega polecił mi jedną, prostą czynność
    - podział na partycje. Stwierdził, że teraz informatycy to dupy wołowe i
    nie widzą nic złego w partycjach o tak dużych rozmiarach - dysk miał
    jedną o pełnym rozmiarze. Mój komputer widocznie widział problem, bo po
    podziale na dwie po 250GB problemy zniknęły całkowicie. W swoim podziel
    na 4 po 250GB - co Ci szkodzi? Spróbować warto a wiele się nie narobisz.
    Maciek