  • 1. Data: 2011-02-19 16:49:50
    Temat: zestawy filtrow 58mm do olympusow
    Od: drummer <d...@o...pl>

    czy jest jakas firma, ktora sprzedaje podstawowe zestawy powiedzmy 4-6
    typowych filtrow do obiektywow standardu cztery trzecie - uv, skylight,
    polowkowy szary, polaryzacyjny kolowy czy jakies inne ocieplajace
    lub krajobrazowe ... Wiem, ze uzytkownicy Nikona moga sobie kupic jakies
    zestawy tego typu firmy Cokin .. Jak jest w przypadku Olympusa ?
    Trzeba wszystko wychodzic samemu i kupowac pojedynczo czy tez sa jakies
    podstawowe zestawy ? Czy jakas firma specjalizuje sie w produkcji
    filtrow 58mm dla systemu cztery trzecie i warto na nia zwrocic
    szczegolna uwage ?

  • 2. Data: 2011-02-19 17:22:51
    Temat: Re: zestawy filtrow 58mm do olympusow
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-02-19 17:49, drummer wrote:
> [...]
    > typowych filtrow do obiektywow standardu cztery trzecie - uv, skylight,
    > polowkowy szary, polaryzacyjny kolowy czy jakies inne ocieplajace

    http://allegro.pl/listing.php/search?string=58mm&cat
    egory=16274&order=pd&change_view=1

    > Wiem, ze uzytkownicy Nikona moga sobie kupic jakies
    > zestawy tego typu firmy Cokin .. Jak jest w przypadku Olympusa ?

    Tak, że cokin to system, który pasuje nie tylko do nikona.

> [...]
    > 58mm dla systemu cztery trzecie i warto na nia zwrocic szczegolna uwage ?

    Cokin to filtry kwadratowe głównie, holder na okrągłe też jest, ale nie ma
    takiej konkretnej średnicy.
    Może najpierw więc poczytaj trochę o temacie, bo chyba sam nie wiesz co
    chcesz, a pojęcia mieszasz okrutnie.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 3. Data: 2011-02-19 19:06:07
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "drummer" <d...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > typowych filtrow do obiektywow standardu cztery trzecie - uv, skylight,
    > polowkowy szary, polaryzacyjny kolowy czy jakies inne ocieplajace

    Np:
    <http://cgi.ebay.co.uk/28P-58mm-CAMERA-LENS-FILTER-K
    IT-CANON-EOS-REBEL-ALL-/220741854457?pt=UK_CamerasPh
    oto_CameraAccessories_CameraLensesFilters_JN&hash=it
    em33653d64f9>

    28 filtrow.

    Tylko po co?

  • 4. Data: 2011-02-20 19:26:13
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-02-19 17:49:50 +0100, drummer <d...@o...pl> said:

> [...]
    > podstawowe zestawy ? Czy jakas firma specjalizuje sie w produkcji
    > filtrow 58mm dla systemu cztery trzecie i warto na nia zwrocic

    Ty to piszesz poważnie, czy się chcesz ponapieprzać?

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-02-24 19:21:43
    Od: drummer <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-20 20:26, JA pisze:

    > Ty to piszesz poważnie, czy się chcesz ponapieprzać?

    po prostu pytam ... z malpki sie przesiadam i nie znam sie na tym co dla
    ciebie jako wieloletniego uzytkownika lustrzanek jest zapewne oczywiste ...

  • 6. Data: 2011-02-24 19:22:23
    Od: drummer <d...@o...pl>