  • Data: 2012-07-02 21:32:25
    Temat: Re: zestaw naprawczy do koła osobówki
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-02 16:16, to pisze:
    > Zrobiłem na tym już
    >
    > Gratuluję!

    czego?

    > Ale po co wymieniać te opony w przyszłym roku? Z tej grupy dowiedziałem
    > się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia uszkodzonej opony jest
    > obwiązanie felgi wężem ogrodowym.

    nie interesuje mnie na czym ty jeździsz. Na start muszę wydać 2000zł na
    bieżący remont, jakieś 500zł na zimowe felgi i ok. 1400 na zimowe
    opony, drugie tyle (trochę więcej bo na lato 16" a na zimę 15" muszę
    wydać na letnie- nie kupuję jak większość tutaj Dębicy Frigo). O ile w
    zimie opony muszą być bardzo dobre, o tyle w lecie jest to najbardziej
    przewidywalny element samochodu - dobrze wiesz kiedy ci zerwie
    przyczepność (czyli jeździć ostrożnie na mokrym). Mam ten komfort że
    mogę sobie pozwolić na jazdę innym autem jak chcę jechać szybko w
    deszczu - bo na słabych oponach szybciej na mokrym jechać się nie da...
    a na suchym to i slicki pojadą.

    Lukasz