  • Data: 2012-07-02 21:26:38
    Temat: Re: zestaw naprawczy do koła osobówki
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4ff1f203$0$1313$65785112@news.neostrada.pl...

    > Na czym albo po czym trzeba jeździć, żeby tyle nałapać?
    > Ja miałem dwa kapcie w ostatnich 10 latach na kilkaset tysięcy
    > przejechane.

    Niski profil i dziury - przecięta opona (x2). Kawałek złomu na ulicy (koło
    skupu - nie posprzątali po załadunku) - duża podwójna dziura.
    Niezabepieczony/nieoznaczony pręt zbrojeniowy wbity jako podparcie szalunku
    (wąski przejazd) - rozerwana opona z boku. Głęboki śnieg i wyjazd na oponie
    bez powietrza (gapiostwo) - opona zepchnięta z felgi.