  • Data: 2012-07-03 07:07:51
    Temat: Re: zestaw naprawczy do koła osobówki
    Od: "Agent" <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jss7p3$rc$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Właśnie to rozpatrywałem.
    > Jeżdżę niedużo to ciągłe wożenie koła zapasowego.
    > Przejechałem się do wulkanizatora. On doradzał kupienie
    > elektrycznej pompki do opon. Na 12V. Na małe dziury
    > pomoże dojechać, na duże i środek uszczelniający nie
    > pomoże.
    > Koszt naprawy koła po uszczelniaczu K2 Tire Doctor
    > są większe z powodu czyuszczenia opony z uszczelniacza.
    > Ponieważ pompka zawsze się przydaje więc może w tym
    > kierunku pomyśleć?
    > Ostatnimi laty pojawiają się w ogóle koncepcje
> [...]

    Pompkę 12 V mam ale jeszcze jej nie używałem do ompowania samochodu. Mam
    taka za 15 zł więc podejrzewam że może być słabo. No ale jej przeznaczenie
    było do pompowania kól rowerów gdzie sprawdza się znakomicie. Ale pompka się
    przyda. Tylko jakaś lepsza. Nie wiem czy zauwazyłeś ale przy dużych mrozach
    wszystkie stacje paliw mają nieczynne kompresory