  • Data: 2009-01-09 20:53:33
    Temat: Re: zestaw do obróbki video
    Od: "TomekM" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > technologia jest fajna ale dla gierkowiczow.
    >>
    > tak to jest. jak ktos cos przeczyta gdzies newsa na sieci i potem
    > takie bajki o dwoch kartach opowiada. teraz kolejne. technologia SLI
    >
    > SLI nie jest tez nawet zoptymalizowana pod zadna aplikacje video, a
    > tylko do gierek, no ale ty wiesz lepiej bo robisz video od 20tu lat
    > na dwoch kartach.

    tego nie napisałem, natomiast wiem, że od 20 lat technika robi olbrzymie
    postępy, ale ty raczej za nią nie nadążasz

    > na koncu tej strony znajdziesz liste paru programow zoptymalizowanych
    > dla ktorych SLI jest zoptymalizowana.
    > http://www.slizone.com/object/slizone2_game.html
    > widzisz tu choc jedna aplikacje video?

    nie znalazłem bo jest to link do listy gier obsługiwanych przez SLI
    jeśli się ktoś opiera na materiałach ze strony dla gierkowiczów to trudno mu
    może zrozumieć, że ta technologia może być przydatna do obróbki wideo

    > trzeba sie troche zastanawiac jesli sie czyta opisy komercyne
    > produktu, bo jak widac moga zamienic sie w bajki. <rs>

    to opis producenta (to samo KOMERCYJNE źródło co rs tylko po polsku):

    Zalety

    Symulacje wizualne, przekazy telewizyjne i aplikacje przetwarzania video,
    które są niezwykle wrażliwe na odpowiednią liczbę renderowanych klatek,
    skorzystają dzięki zastosowaniu trybu renderingu z podziałem klatki (split
    frame rendering - SFR).

    a ja wolę wierzyć jemu niż gościowi króry ma klapki na oczach

    ponadto z tego samego źródła fragment FAQ

    Jakie aplikacje są obsługiwane przez technologię SLI?
    Technologia SLI może być wykorzystywana przez każdą grę i aplikację. Aby
    zapewnić maksymalną wydajność i łatwość konfiguracji, NVIDIA przygotowała
    bogaty zbiór predefiniowanych profili aplikacji, które uaktywniają tryb SLI
    automatycznie. Pełna lista tych predefiniowanych profili znajduje się tutaj.
    W przypadku gier nie wymienionych na liście, prosimy zastosować się do
    instrukcji podanych tutaj, by aktywować tryb pracy SLI. Informacje na temat
    obsługi w aplikacjach profesjonalnych znaleźć można tutaj.

    i oczywiście link http://pl.slizone.com/page/slizone_faq.html#s2

    ale skoro się ktoś chce uprzeć i znaleść mareriały tylko w relacji sli=gry
    to znajdzie, ale jeśli bez dużego wysiłku poszuka dalej - też znajdzie
    osobę która widzi poprawność tylko swoich poglądów nazywamy BETONEM!!!