eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyże akurat w zimie?Re: że akurat w zimie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert_J" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: że akurat w zimie?
    Date: Sun, 5 Feb 2012 16:04:11 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 21
    Message-ID: <jgm5pc$sl3$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jgjt3v$rda$1@node2.news.atman.pl>
    <1q4246hd34e88.1l662ek1pw2a1$.dlg@40tude.net>
    <jgk0v0$vfc$1@node2.news.atman.pl> <jgk33o$irh$1@inews.gazeta.pl>
    <jglpdt$nqv$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 92.55.249.200
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1328454252 29347 92.55.249.200 (5 Feb 2012 15:04:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Feb 2012 15:04:12 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <jglpdt$nqv$1@node2.news.atman.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: dzidekszcz1968
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2432027
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Samochód w czasie pracy silnika generalnie nie potrzebuje
    >> akumulatora.
    >> Zdarzało mi się już odpalać na pożyczonej baterii, po
    >> czym ją wyjmowałem
    >> (na pracującym silniku) i wkładałem tą "oryginalną".
    >>
    > Interesujące, powiedz o tym coś więcej... Nie wspominając
    > o tym, że to najszybsza droga do zjebania alternatora.

    Alternatora? Nie wiem czy pamiętasz czasy motocykli marek
    CZ, ETZ itp, ale powiem Ci że wiele kilometrów przejechałem
    rzeczoną ETZ-ą w ogóle bez akumulatora :-). Jako że czasy
    były jakie było, o akumulator było ciężko, to paliło się ją
    na pych i normalnie jeździło. Twornik zawsze ma jakiś
    szczątkowy magnetyzm, który spokojnie wystarczał do
    wzbudzenia i wytworzenia napięcia odpowiedniego do zapłonu.
    Problemem było jedynie odpalenie, bo trzeba było kawałek
    przebiec ;-). Oczywiście nie było tam elektroniki jak we
    współczesnych autach, ale mówię o samym zjebaniu alternatora
    :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: