    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: że akurat w zimie?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 4 Feb 2012 21:09:36 +0100

    On Sat, 4 Feb 2012 20:29:52 +0100, yapann wrote:

    > "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    >
    > o to chyba nietrudno jeśli holujący i holowany nie jest asem za kółkiem ..
    > jeśli holujący nie czuje kiedy może 'strzelić ze sprzęgła', to mogą chyba
    > dziać się takie experymenty 'całkiem normlanie'

    No słyszaem o asiorach co tak długo odpalali na pych samochód, że silnik
    zdążył przepompować do katalizatora wystarczającą ilość paliwa żeby puścić
    samochód z dymem...

    > Napomknę, że przeżyłam już kilka holowań oraz kilka odpalań na szurek :) -
    > a raz zdażyło się, że 'nie zaskakiwało - i znajomy wyjasnił mi, że jak jest
    > akumulator wyładowany do zera 'ujemenego' (tak doszczętnie czyli), to
    > elektronika cośtam (nie wiem co)), - już teraz nie pamiętam jak się to
    > skończyło (poza kiloma 'popisowymi' przejadzami po osiedlu). I poza tym że
    > przestałam reanimować akumulatory (ale nie była to wcale zima).

    Jak akumulator jest kompletnie wyczerpany to nie napędzi ani pompy paliwa,
    ani cewki zapłonowej i wtedy na pych będzie ciężko.

    Bo tak żeby alternatorem napędzić pompę paliwa przy akumulatorze
    rozładowanym do zera, to też się może nie udać - raz że mały opór
    rozładowanego akumulatora będzie dużym obciążeniem w instalacji, a dwa że
    potrzebne jest coś na wzbudzenie akumulatora.