    From: nb <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zdjecie portretowe
    Date: Tue, 09 Jun 2009 01:40:01 +0200

    at Thu 04 of Jun 2009 16:21, Janko Muzykant wrote:

    > Błędy literowe i interpunkcyjne mają wielkie znaczenie dla szybkości
    > pisania, a przede wszystkim wyrabiają opinię o piszącym. Człowiek,
    > który przekręca wyrazy, używa raz wielkich, raz małych liter na
    > początku zdania, a wreszcie nie potrafi cytować, wycinać nagłówków i
    > podpisać się jest po prostu, mówiąc językiem popularnym, jełopem
    > nadającym się do nieskomplikowanej pracy fizycznej. A już z pewnością
    > nie jest, jak niejednokrotnie tu słyszeliśmy, pracownikiem naukowym.
    > No ale cóż można oczekiwać po kimś, kto od lat konsekwentnie obraża tu
> [...]

    O! I ten powyższy akapit jest sto razy lepszy niż osobiste docinki.

    Zawsze mówię, że do nauczenia się pisania maszynowego (nieodręcznego,
    czyli manipulowania spacją i spacjami :-) wystarczy pięć minut.
    Gotowca na złe kodowanie w Outlooku już mam, mogę spłodzić następny
    dla interpunkcji.

    Ale nie chcę mieć sławy Sławoja-Składkowskiego i walczyć z kupami,
    kiedy nurtuje sprawa upadania jakości polskiej fotografii w miarę
    zbliżania do człowieka. Począwszy od scenek rodzajowych - kiepsko,
    portrety - tragedia, akty - jakie akty?

    --
    nb