  • 81. Data: 2010-04-14 12:58:38
    Temat: Re: zdjęcie pary prezydenckiej
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Decyzja Komorowskiego i Dziwisza nie wystarczy ?

    Komorowski się odciął

    > Referendum się spodziewałeś ?

    a dlaczego nie. za kilka miesiący mielibyśmy referendum

  • 82. Data: 2010-04-14 13:05:49
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Nie czujesz, że przez ładnych parę lat robiono nas w konia ?

    czyżbyś zmienił zdanie po kilku łzawych dżinglach i masz wyrzuty że Go źle
    oceniałeś?

    Jasne że media kłamią (po za TVP i TRWAM i Gazetą Polską), jasne że samolot
    POWINIEN rozbić się wcześniej z premierem, jasne że samolot się rozbił w
    wyniku ataku ruskich talibów.....a prezydent był ciepły i lubił ludzi a
    najbardziej małpy w czerwonym i warszawskich dziadów i interesował się
    bardzo sportem a najbardziej występami Borubara i Perejro.....

  • 83. Data: 2010-04-14 13:17:32
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "TheGuru" napisał

> [...]
    > ludzi a najbardziej małpy w czerwonym i warszawskich dziadów i interesował
    > się bardzo sportem a najbardziej występami Borubara i Perejro.....

    Jesteś zwykłym durniem, nie mam ochoty z tobą gadać.
    Idź się wysadź w powietrze w proteście.
    Z taką mentalnością rodzą się szachidzi.

    adam

  • 84. Data: 2010-04-14 14:39:13
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > Średnio, co 3,5 sekundy ktoś na naszej Plaanecie umiera z głodu. Nie ma
    > to żadnego związku z Twoim postem ale postanowiłem to napisać.

    Rozumiem - nie masz nic do powiedzenia dlatego bardzo chetnie zabierzesz
    głos...

  • 85. Data: 2010-04-14 14:50:07
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "adam" <j...@o...maile.com> napisał:

    >[...]
    > Klamka zapadła - o czym tu dyskutować ?
    >[...]

    Dlatego już proponowałem koniec dyskusji. Decyzję uważąm za bardzo złą,
    ale... w sytuacji gdy nie mamy na nią wpływu pozostaje sie tylko z nią
    pogodzić (pamiętając kto ją wprowadził). I mam nadzieję, że tak się właśnie
    stanie.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 86. Data: 2010-04-14 14:56:37
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "adam" <j...@o...maile.com> napisał:

    >[...]
    > Decyzja Komorowskiego i Dziwisza nie wystarczy ?
    > Referendum się spodziewałeś ?
    >[...]

    Chyba decyzja Jarosława Kaczyńskiego i Dziwisza? Z tego co wiem, Komorowski
    pozostawił decyzje o miejscu pochówku rodzinom ofiar. A wczoraj kardynał
    Dziwisz mówił, że rozmowy o miejscu pochówku prowadził z Jarosławem
    Kaczyńskim.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 87. Data: 2010-04-14 15:28:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:
    > Słowa Dziwisza o "zaszczycie dla Krakowa" są dla mnie wystarczająco
    > mocne. Trudno akurat jego podejrzewać o wyjątkowe skłonności ku Lechowi
    > Kaczyńskiemu.
    > Klamka zapadła - o czym tu dyskutować ?

    O tym, że jeden starszy pan nie ma prawa decydować o najwyższej klasie
    dobru narodowym. To nie jest prywatny dworek gdyby ktoś nie pamiętał
    czym dla Polaków jest Wawel...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 88. Data: 2010-04-14 15:42:46
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:

    > Szkoda tylko, że "zrobiło się jak zwykle" akurat na p.r.f.c. - jednym z
    > ostatnich miejsc w których powinno się takie spory toczyć.
    > W tym sensie to między innymi Ty "zrobiłeś jak zwykle".

    No pewnie, najlepiej milczeć. Gdy wyrastają pomniki-potworki (w tym roku
    sześć nowych), gdy remonty wymagają remontu jeszcze przed oddaniem, gdy
    architektura zaczyna przypominać disneyland, a teraz jeszcze, gdy do
    kompletu pojawi się ''symbol'', o którym już kawały krążą...
    Dość już tej prywaty w Krakowie, o którą potykam się jak tylko wyjdę z
    domu. Ale powiedz coś, a zostaniesz okrzyknięty awanturnikiem...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie ma już chleba, ale są czipsy/

  • 89. Data: 2010-04-14 15:50:28
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Quent pisze:

    > Rozumiem - nie masz nic do powiedzenia dlatego bardzo chetnie zabierzesz
    > głos...

    Ale tu jest coś do powiedzenia. W chwili gdy to piszę, umarło dziesięć
    osób i dokładnie wszyscy mamy to gdzieś.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /gk dostała nagrodę merit award w konkursie icsc design and development
    awards/

  • 90. Data: 2010-04-14 16:03:46
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom>

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Ale tu jest coś do powiedzenia. W chwili gdy to piszę, umarło dziesięć
    > osób i dokładnie wszyscy mamy to gdzieś.

    Oczywiście masz rację. Patrzę na te rzeczy dokładnie tak jak Ty z tego co
    Cię tu czytam.
    Staram się nie udzielać w tym wątku bo to jest kompletny OT i NTG...

    Pozdr.
    www.elipsa.info