  • 71. Data: 2010-04-14 09:07:09
    Temat: Re: zdjęcie pary prezydenckiej
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4bc580cf$1@news.home.net.pl>,
    PaPi nabazgrał:
    > Na jakiej podstawie sprawujacy nadzor administracyjny nad katedra
    > kolewska moze decydowac kogo tam pochowac a kogo nie ?

    Na tej podstawie, że sprawuje tam nadzór administracyjny. Z definicji.

  • 72. Data: 2010-04-14 09:43:48
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > jest mi wstyd za wszystko co się zaczyna
    > dziać w związku z tymi wydarzeniami.

    wstyd niech będzie jarkowi!
    jedyna osoba z bliskich ofiar która po za żałobą ma jeszcze czas na
    politykowanie, załatwianie i zaspokajanie swojego ego.

  • 73. Data: 2010-04-14 09:48:35
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Na jakiej podstawie sprawujacy nadzor administracyjny nad katedra kolewska
    > moze decydowac kogo tam pochowac a kogo nie ?

    przykre co powiem ale jedyną zasługą Dziwisza jest tylko to, że był w
    pobliżu JPII i świeci jego splendorem.
    Gdyby był postacią wielkiego kalibru nie ulegałby kaprysom megalomana.

  • 74. Data: 2010-04-14 09:49:51
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > PaPi nabazgrał:
    >
    > Na tej podstawie, że sprawuje tam nadzór administracyjny. Z definicji.

    "z definicji sprawuje nadzór " a w czyim imieniu ??

  • 75. Data: 2010-04-14 09:58:10
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "PaPi" <...@...3> napisał:

    > A kiedy czas bedzie odpowiedni ? Gdy Lech Kaczynski spocznie przy tworcy
    > nowoczesnej Polski - Jozefie Pilsudskim ?

    Obawiam się, że już jest za późno. W świetle tego, co wczoraj mówił
    kardynał Dziwisz decyzja już zapadła. Rząd się mieszać nie może, gdyż już
    zadeklarował, ze decydować będą rodziny ofiar katastrofy. Przedstawiciel
    rodziny doszedł do porozumienia z gospodarzem Katedry Wawelskiej i klamka
    zapadła. Możemy ją uważać za błędną, ale to już niestety nic nie zmieni. Po
    całej dyskusji pozostanie jedynie niesmak i smród wzajemnych oskarżeń.

    > Wtedy bedzie za pozno na dyskusje i wlasnie wtedy bedzie ona bezcelowa.
    > Nie pomyslales, ze skoro bedzie tam spoczywal Kaczynski to dlaczego nie
    > Jaruzelski ?

    Jaruzelski jak Jaruzelski, ale np. Wałęsa?

    > Na jakiej podstawie sprawujacy nadzor administracyjny nad katedra kolewska
    > moze decydowac kogo tam pochowac a kogo nie ? Rozumiem, ze Jaroslaw
    > Kaczynski znany jest ze swojej megalomanii ale przeciez ktos sie na ten
    > jego glupawy pomysl zgodzil... Na jakiej u licha podstawie ?

    Nie znam prawa na tyle, by się w tej kwestii wypowiadać, ale pzrypuszczam,
    że jednak jakieś podstawy prawne ma. W pzreciwnym przypadku już by mu to
    media wytknęły.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 76. Data: 2010-04-14 10:36:13
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 14 Kwi, 11:49, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:

    > "z definicji sprawuje nadzór " a w czyim imieniu ??

    W imieniu polaków.

  • 77. Data: 2010-04-14 12:27:31
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" napisał

    > Wydaje mi się, ze w tym konkretnym pzrypadku istotne jest odróżnienie
    > skutków od przyczyn. Aleja Zasłużonych na Powązkach lub Światynia
    > Opatrzności Bożej byłyby też bardzo honorowymi miejscami pochówku a nie
    > wzbudziłyby takich kontrowersji.

    Dyskusja na ten temat jest całkowicie akademicka i może wynikać jedynie ze
    skrajnej niechęci do Lecha Kaczyńskiego.
    Decyzja zapadła na takim szczeblu, że trudno mieć co do niej większe
    zastrzeżenia.
    Słowa Dziwisza o "zaszczycie dla Krakowa" są dla mnie wystarczająco mocne.
    Trudno akurat jego podejrzewać o wyjątkowe skłonności ku Lechowi
    Kaczyńskiemu.
    Gowin - "pochowanie prezydenta i jego żony na Wawelu byłoby symbolicznym
    hołdem dla wszystkich ofiar sobotniej tragedii w Smoleńsku, a nawet dla
    oficerów zamordowanych w Katyniu."

    Klamka zapadła - o czym tu dyskutować ?

    adam

  • 78. Data: 2010-04-14 12:27:32
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "PaPi" napisał

> [...]
    > Wtedy bedzie za pozno na dyskusje i wlasnie wtedy bedzie ona bezcelowa.
    > Nie pomyslales, ze skoro bedzie tam spoczywal Kaczynski to dlaczego nie

    Nie widzisz różnicy pomiędzy tymi dwoma prezydentami i prezydenturami ?

> [...]
    > moze decydowac kogo tam pochowac a kogo nie ? Rozumiem, ze Jaroslaw
    > Kaczynski znany jest ze swojej megalomanii ale przeciez ktos sie na ten

    Zapewne megalomania JK pochodzi z tego samego rezerwuaru argumentów jak
    ponuractwo Lecha.
    Wiadomo, wszyscy wiedzą jaki był LK.

    > Na jakiej u licha podstawie ?

    Decyzja Komorowskiego i Dziwisza nie wystarczy ?
    Referendum się spodziewałeś ?

    adam

  • 79. Data: 2010-04-14 12:27:33
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > Zrobili. Ja się nie poczuwam, jest mi wstyd za wszystko co się zaczyna
    > dziać w związku z tymi wydarzeniami.

    Szkoda tylko, że "zrobiło się jak zwykle" akurat na p.r.f.c. - jednym z
    ostatnich miejsc w których powinno się takie spory toczyć.
    W tym sensie to między innymi Ty "zrobiłeś jak zwykle".

    adam

  • 80. Data: 2010-04-14 12:27:34
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "TheGuru" napisał

    > wstyd niech będzie jarkowi!
    > jedyna osoba z bliskich ofiar która po za żałobą ma jeszcze czas na
    > politykowanie, załatwianie i zaspokajanie swojego ego.

    Wiedzę o cechach charakteru Jarosława (imiona i nazwiska pisze się z dużej
    litery) czerpiesz z tych samych, wiarygodnych źródeł, które dotąd opisywały
    cechy Lecha - pewniki które od kilku dni sypią się w drobny mak ?
    Czy może znasz osobiście i możesz coś więcej na ten temat powiedzieć ?

    Nie czujesz jakiegoś dysonansu w tym wszystkim ?
    Nie czujesz, że przez ładnych parę lat robiono nas w konia ?

    adam