  • Data: 2010-04-13 11:21:52
    Temat: Re: zdjęcie pary prezydenckiej
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Rudziński pisze:
    > No ale to jest Twoja postawa. IMHO nie masz podstaw, aby innym, którzy
    > widzą to trochę inaczej, zarzucać aż zakłamanie.

    Ale mam podstawy by wygłaszać swoją opinię na ten temat, podstawy
    konstytucyjne. Dla niektórych np. Magdalenka była polityką, dla innych
    nieszczerością.
    Nie ma co tego ciągnąć, ja jestem po stronie konsekwencji, co nie ma nic
    wspólnego z brakiem wybaczenia (gdyby ktoś to czasem chciał utożsamiać).
    I koniec pieśni.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl