  • 1. Data: 2011-08-19 17:23:07
    Temat: zdjęcia z Ukrainy
    Od: katmara <f...@e...pl>

    Wydawnictwo turystyczne szuka ciekawych zdjęć z całej Ukrainy do
    publikacji w przewodniku. Oferty z prewkami proszę wysyłać na adres
    p...@e...pl.

  • 2. Data: 2011-08-20 19:03:02
    Temat: Re: zdjęcia z Ukrainy
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    a jaka stawka za zdjęcie?

    Pozdrawiam
    Les

  • 3. Data: 2011-08-20 19:51:11
    Od: "mm" <m...@x...pl>

    >Witam,
    >a jaka stawka za zdjęcie?

    E..tam, a przyjemność zobaczenia swojego zdjęcia
    i ew. ksywki (nazwiska) w podpisie nie wystarcza?

    --
    mm

  • 4. Data: 2011-08-20 19:56:51
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "mm" <m...@x...pl> wrote:

    > E..tam, a przyjemność zobaczenia swojego zdjęcia
    > i ew. ksywki (nazwiska) w podpisie nie wystarcza?

    Skoro ze stocka za drogo...

    [mr.]

  • 5. Data: 2011-08-21 18:39:20
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 20 Aug 2011 21:51:11 +0200, mm napisał(a):

    > E..tam, a przyjemność zobaczenia swojego zdjęcia
    > i ew. ksywki (nazwiska) w podpisie nie wystarcza?

    To można mieć na facebooku. Za zdjęcia w przewodniku to chyba trzeba
    dopłacić ;-)

    Pozdrawiam,
    henry

  • 6. Data: 2011-08-22 07:37:36
    Od: Les <s...@p...fm>

    > To można mieć na facebooku. Za zdjęcia w przewodniku to chyba trzeba
    > dopłacić ;-)
    > Pozdrawiam,
    >             henry

    Chyba nie jesteś w temacie - hahaha - teraz wszyscy szukają jeleni (te
    największe wydawnictwa też), żeby "pozyskiwać" zdjęcia za friko.
    Najłatwiej jest to zrobić w ramach konkursu, z sumą nagród 200 zł.

    Niestety sam dałem się wycyckać w ramach jednego konkursu - przesłałem
    zdjęcia w dobrej jakości, nic nie wygrałem, zdjęcia zostały
    zamieszczone w wydawnictwie pokonkursowym (ładnie wydany album, tak z
    150 stron) i później sprzedawany za 50 zł dla autorów zdjęć (taka
    promocja). Nie ma się do czego przyczepić.
    A wku... się gdy jeszcze nie tak dawno zobaczyłem w Empiku, że jest
    taki sam album - tylko że została zmieniona okładka i pierwszych kilka
    stron - cena 18,90 zł. Pozostałe strony są takie same.

    Pozdrawiam
    Les

  • 7. Data: 2011-08-22 11:01:35
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 20.08.2011 mm <m...@x...pl> napisał/a:

    > E..tam, a przyjemność zobaczenia swojego zdjęcia
    > i ew. ksywki (nazwiska) w podpisie nie wystarcza?

    Ale tu nie ma konkursu ani czegoś podobnego. Możliwe że chodzi o
    _uczciwy_ zakup. Nie wsypujmy wszystkich do 1 worka.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 8. Data: 2011-08-26 09:01:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Aug 2011, Les wrote:

    > Chyba nie jesteś w temacie - hahaha - teraz wszyscy szukają jeleni (te
    > największe wydawnictwa też), żeby "pozyskiwać" zdjęcia za friko.

    Jak to nie jest "w temacie", skoro jest krok do przodu, wyraźnie
    sugerując że za umieszczenie zdjęcia trzeba *dopłacić*?
    Znaczy robisz fotkę, wysyłasz, dopłacasz przelewem, ci do dopłacili
    najwięcej znajdą się w wydawnictwie ;)

    pzdr, Gotfryd